Itse kyllä tippaan jarrulla sellaisessa tilanteessa, jossa muutenkin pitäisi jarrua käyttää eli edessä ajava tulee perä edellä vastaan tai sitten nopeusrajoitus muuttuu pienemmäksi.Mimmi kirjoitti: Ja te per*eleen jarrujen vilkuttelijat teette sitten korollajormille sydämentykytyksiä ja sitä kautta koko jono hidastuu.
Opetelkaa käyttämään sitä cruisea oikein, sen käyttö kun selostetaan jopa käyttöohjekirjassakin ihan oikein.
Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Kato joo... No, loisto juttu! Kunhan käytettävyys olisi parempi kuin Opeliksin vastaavilla. On nimittäin vectrasta ja edellisestä astrasta jäänyt paska maku noiden nappuloiden käytettävyyden suhteen. Mutta toivotaan että ne vain näyttävät samalta, ei muuta.MtSound kirjoitti:Eikös tää ole "Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?"
No tosta kuvasta näkee, että cruise on nyt ratissa, joten se kai siitä sitten.
http://www.carsuk.net/wp-content/galler ... 2010-1.jpg
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
No kunhan ei ole niinkuin S60 Folfossa, jossa nopeuden asetus aiheutti tahattomia töötinpainalluksia. En luojan kiitos ole moista omistanut mutta vuokra-autona sellaisia on ollut.Pekko_Å kirjoitti:Kato joo... No, loisto juttu! Kunhan käytettävyys olisi parempi kuin Opeliksin vastaavilla. On nimittäin vectrasta ja edellisestä astrasta jäänyt paska maku noiden nappuloiden käytettävyyden suhteen. Mutta toivotaan että ne vain näyttävät samalta, ei muuta.MtSound kirjoitti:Eikös tää ole "Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?"
No tosta kuvasta näkee, että cruise on nyt ratissa, joten se kai siitä sitten.
http://www.carsuk.net/wp-content/galler ... 2010-1.jpg
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Tippaan kytkimellä vähän ennakkoon. Moottori hoitaa jarrutuksen eikä tarvii säikytellä takanatulevia jarruvaloilla:)tsaarela kirjoitti:Itse kyllä tippaan jarrulla sellaisessa tilanteessa, jossa muutenkin pitäisi jarrua käyttää eli edessä ajava tulee perä edellä vastaan tai sitten nopeusrajoitus muuttuu pienemmäksi.Mimmi kirjoitti: Ja te per*eleen jarrujen vilkuttelijat teette sitten korollajormille sydämentykytyksiä ja sitä kautta koko jono hidastuu.
Opetelkaa käyttämään sitä cruisea oikein, sen käyttö kun selostetaan jopa käyttöohjekirjassakin ihan oikein.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
-
- "Viggen"
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 18:04
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Vääristääkö kuva vai näyttääkö siltä että 9-5 malliin olisi viimein saatu valaistus ratti nappeihin ?Pekko_Å kirjoitti:MtSound kirjoitti:Eikös tää ole "Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?"
No tosta kuvasta näkee, että cruise on nyt ratissa, joten se kai siitä sitten.
http://www.carsuk.net/wp-content/galler ... 2010-1.jpg
SAAB
9-5, Aero Wagon, Sentronic, - 04
9-5, Aero Wagon, Sentronic, - 04
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Muistaakseni Insomniassa ainakin oli valaistut nappulat, kaipa tuossakin... Kyllä toi siltä näyttäis.
Ketäköhän klubilainen pääsee muuten ensimmäisenä kokeilemaan tuota uutta femmaa? Siis ihan ajamaan, kylmiä tyyppejä ei lasketa. Yhden testin on tainnut tuo Herra Pj. jo saada...
Ketäköhän klubilainen pääsee muuten ensimmäisenä kokeilemaan tuota uutta femmaa? Siis ihan ajamaan, kylmiä tyyppejä ei lasketa. Yhden testin on tainnut tuo Herra Pj. jo saada...
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Noita messukuvia kurkkiessa voisi kuvitella että päntuki ei olekaan sellainen möhkö kuin oli edellisissä messuissa.
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak ... 6623_n.jpg
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak ... 6623_n.jpg
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Eikös takaniskatuet tuollaiset ole olleetkin?
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Näkyyhän kuvassa myös pelkääjän puolen etupenkin niskatuki, joka tosiaan vaikuttaa aiempia kuvia sirommalta.
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Vai onko se vaan nostettu niin ylös ettei siitä näy kuin alareuna?
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Saattaapa olla tosiaan vain nostettu ylös.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Anteeksi mutta kuinka ihmeessä siinä onnistuu ilman yletöntä voimankäyttöä? Mä olen ajanut useammalla Volvolla jossa on samallainen ratti ja nappulat, en ole kertaakaan onnistunut tuossa. sormenpäällä kevyesti koskemalla. Radion volyymi + / - voi kyllä mennä sekaisin cruisen + / - nappien kanssa, kun ne on joka automerkillä tietenkin toisinpäin kuin toisella.tsaarela kirjoitti: No kunhan ei ole niinkuin S60 Folfossa, jossa nopeuden asetus aiheutti tahattomia töötinpainalluksia. En luojan kiitos ole moista omistanut mutta vuokra-autona sellaisia on ollut.
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
No en tiedä, oliko kyseisessä yksilössä jotain vikaa mutta hirveän tarkka se tuntui olevan siitä, mistä kohdasta ja millaisella voimalla painoi.Zeikkari kirjoitti:Anteeksi mutta kuinka ihmeessä siinä onnistuu ilman yletöntä voimankäyttöä? Mä olen ajanut useammalla Volvolla jossa on samallainen ratti ja nappulat, en ole kertaakaan onnistunut tuossa. sormenpäällä kevyesti koskemalla. Radion volyymi + / - voi kyllä mennä sekaisin cruisen + / - nappien kanssa, kun ne on joka automerkillä tietenkin toisinpäin kuin toisella.tsaarela kirjoitti: No kunhan ei ole niinkuin S60 Folfossa, jossa nopeuden asetus aiheutti tahattomia töötinpainalluksia. En luojan kiitos ole moista omistanut mutta vuokra-autona sellaisia on ollut.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
Melko monen Volvon kokemuksella voin sanoa, etten kyllä ole huomannut tuollaista ongelmaa. Ne ratithan nyt on näissä uudemmissa malleissa kaikissa samanlaiset/tyyppiset ja en kyllä ymmärrä et miten voi töötti mennä päälle?
OT! Ensimmäinen kokemus tästä edellisestä astrasta oli sellainen, että kun yritti rattinäppäimellä säätää ääntä hiljaisemmaksi, niin vaihtui kanava, kun painoi tööttiä niin radion volyymit nousi
OT! Ensimmäinen kokemus tästä edellisestä astrasta oli sellainen, että kun yritti rattinäppäimellä säätää ääntä hiljaisemmaksi, niin vaihtui kanava, kun painoi tööttiä niin radion volyymit nousi
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Re: Mitä muuttaisit uudessa ysiviitosessa?
En kuule ymmärrä minäkään. Voi olla, että oli invalid user error, mutta näin vaan kävi.Pekko_Å kirjoitti:Melko monen Volvon kokemuksella voin sanoa, etten kyllä ole huomannut tuollaista ongelmaa. Ne ratithan nyt on näissä uudemmissa malleissa kaikissa samanlaiset/tyyppiset ja en kyllä ymmärrä et miten voi töötti mennä päälle?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621