Minulla oli ennen Saabia kaksi Mersua. Molemmat W202- korisia, joita ei kai oikeiksi mersuiksi lasketa (ei mersumiesten mielestä ainakaan). Niistä ensimmäisen kanssa tappelin vuoden moottorinohjauksen kanssa. Kierrokset rajoittuivat kolmeentonniin milloin mitenkin - sitten väsyin etsimään vikaa ja vaihdoin samanlaiseen, enemmän ajettuun ja huonommin varusteltuun mutta olipahan toimiva auto - pääosin
 Aina se perille vei (kuten edeltäjäkin) mutta yhtä kirkkaaksi ei Mersun tähti minulle jäänyt kuin ketjun aloittajalla.
 Aina se perille vei (kuten edeltäjäkin) mutta yhtä kirkkaaksi ei Mersun tähti minulle jäänyt kuin ketjun aloittajalla.   on parempi ajaa, tilavampi, hiljaisempi... Vielä kun ehtisi säätämään käsijarrun ja vaihtamaan alustan puslat niin loppuisi viimeisetkin valituksen aiheet. En tosin tiedä, onko Saab siitä samanlainen kuin Mersu että sitä ei kestä kehua, alkaa samantien temppuilla
 on parempi ajaa, tilavampi, hiljaisempi... Vielä kun ehtisi säätämään käsijarrun ja vaihtamaan alustan puslat niin loppuisi viimeisetkin valituksen aiheet. En tosin tiedä, onko Saab siitä samanlainen kuin Mersu että sitä ei kestä kehua, alkaa samantien temppuilla   

.
 .  tsemppiä vain sulle ja laitahan väliaikatietoja tulemaan vain
 tsemppiä vain sulle ja laitahan väliaikatietoja tulemaan vain