Varaosanumero: 400 106 753
Yksikartioinen kaiutin
Laajakaistatyyppinen kaiutin
Halkaisija: 87mm
Suurin teho: 30w
Taajuusalue: 30-17000 Hz
Herkkyys: 87,2 dB/W/m
Impedanssi: 4ohm
Muuta en näin äkkiseltään löytänyt

Hmm.. Pitää vielä käydä kuuntelemassa (kun tässä paranee). Mitä niissä 2 ja 3 tasoissa olikaan eroa? Minulla on se kasetti/radio/CD -soitinyhdistelmä. Ykkösvariaatiosta puuttui kaiketi kasetti, vai CD..joukolainen kirjoitti:Siellä hattuhyllyllä kuuluisi olla subbarit ja ritilöissä voi jopa lukea harman kardon, mikäli on tuo kolmostason systeemi. Ykkös ja kakkostasossa tyhjät paikat vain.
Kurkattu. Sehän on ko. kaiutinaukkojen kohdalta verhoiltu umpeen. On siinä vähän niinkuin sellaiset kaukalot, että ainakin optio on kaiuttimet sinne saada.Mimmi kirjoitti:Ota takaluukku auki ja kurkkaa kontin yläreunaan hattuhyllyn alle.
Mulla on ko. projekti menossa, kerron tarkemmin kunhan saan jotain merkittävää aikaan.Vehe kirjoitti:Ihan kohtuudellahan tuota salaisuuden verhoa sai raotettua. Plääh, ei subbareita. Olen siis vain keskivertoaudion omistaja![]()
Jos tuohon investoisi itsekin joskus paremmat kaikattimet etukanaviin..
Femmoissa vänkärin jalkatilassa, siinä oviaukon edessä. Siis jos se on tehtaalla asennettu, AS1 ei vahvistinta sisälläHarald Hirmuinen kirjoitti:Missä näissäeissa yleensä on se vahvistin? Omistajan opas on luettu, muttei vissiin riittävän hyvin... Vai onko kiinni soittimessa?
Jos sinulla on AS2 vahvistin vielä käytössä niin en suosittele 3 - tie kajareja eteen. Itse kokeilin 3 - tie JBL.iä ja sointi huononi dramaattisesti.white9-5 kirjoitti:Heitämpä minäkin kysymyksen näistä kaiutin asioista. Eli AS2 sai lähteä ja tilalla on ihan "normi" soitin ja hattuhyllyllä on 3-tie 6x9, mutta mitä tuolle etupäälle tekisi? Hankinko jonkun erillissarjan vai laitanko vain oviin jotku 2- tai 3-tie kajarit ja unohdan kojelaudan kokonaan?
Erillistä vahvistinta en ajatellut laittaa.