Itse sivuutin terapeutin ja vaihdoin Saabista muuhun merkkiin. En nyt tiedä mitä sillä saavuttaa että kulkee tuolla maailmalla laput silmillä, miksei sitä muutakin merkkiä voisi kokeilla jos siltä tuntuu? Jos palautuu takaisin Saabin rattiin niin mikä ettei.
Itse katselin Jaguarin XF:ää, mutta ovat vielä turhan kalliita. Siinä on kyllä muotoilu kohdillaan, ulkona ja sisustassa.
Naxu kirjoitti:Onko niitä muunkin merkkisiä autoja.
Minä tiedän yhden Saabin lisäksi ja se on Scania V8, että tuonne kuorma-auto puolelle pitää mennä jos meinaa muun merkkisiä autoja löytää Saabin lisäksi unohtumattoman ajonautinnon voi kokea V8 Scanialla ja erityisesti sen moottorin ääni on kuin musiikkia korville
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
On muuten hieno auto. Jos olisi rikkampi ja saabit loppuisivat, niin ostaisin varmasti. Punaisena. Scaniaa olenkin ajanut v8:lla, ei valittamista. 143 pystyputkilla ja pöntöt pois. Soi niin kauniisti, ettei tarvitse radiota.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Subaru on monesti himottanu, etenkin näin talvisin. Vaikka tiedänkin, että tämä on monelle jumalanpilkkaa pahempaa ja kuin punainen vaate härälle, niin sanon silti, että 9-2X olis aika maukas vehje ja kelpais mulle milloin vain
2.3i-16 kirjoitti:
Kyllä mä kehtaan tunnustaa, että italiaanot kiinnostavat, alfa etunenässä
Mä komppaan tätä. Kattelin tänään Fiat 500 Abarth jotain essence mallia, ja herätti kyllä oikeasti omistushaluja. Tuo on joku 160hv versio. Pitää koittaa jos sitä pääsis testaamaan. Valkoinen ulkoväri ja punainen nahkasisusta oli aika sopusoinnussa keskenään,ja muutenkin houkuttelevan oloinen laitos.
Viimeksi muokannut Suppari, Ma Maalis 29, 2010 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
JuHem kirjoitti:Subaru on monesti himottanu, etenkin näin talvisin. Vaikka tiedänkin, että tämä on monelle jumalanpilkkaa pahempaa ja kuin punainen vaate härälle, niin sanon silti, että 9-2X olis aika maukas vehje ja kelpais mulle milloin vain