

Mun Audissa lähtee ESP tolla tavalla pois , mutta elektroninen tasauspyörästön lukko jää päälle ja se koittaa ABS.lla pitää suunnilleen saman pyörintänopeuden molemmissa pyörissä. Ihan kätsä oikeestaan. Saattaapa samalla idealla toimia noissa muissakin autoissamursu kirjoitti:Yritin tänään ihmetellä miten väärän merkkisestä saisi ESP:n poiskytkettyä kokonaan, kun tuo napin painaminen 3sek ei poista kaikkia ominaisuuksia kokonaan käytöstä.
Ei meinaa nimittäin päästä täältä korvesta pois kun tiellä on 20cm paksu kerros sohjoa, ja ESP alkaa väkisin jarruttelemaan pyöriä jos vähänkin joku rengas sohjoon uppoaa.
Pitää nimenomaan kaikki pyörät samassa vauhdissa ABS:illä jarruttelemalla, ja on tasan yhtä kätevä siihen asti kun yrität polkea tuol 20cm loskassa kilometrin. Auto ei kulje ykkösellä tyhjäkäyntiä kovempaa, kyseessä siis etuvetoinen Transporter. Juuri kun meinaa vauhtiin päästä niin joku pyörä jarruttaa ja auto kaivautuu tuohon pehmeään mössöön.Kaide kirjoitti:Mun Audissa lähtee ESP tolla tavalla pois , mutta elektroninen tasauspyörästön lukko jää päälle ja se koittaa ABS.lla pitää suunnilleen saman pyörintänopeuden molemmissa pyörissä. Ihan kätsä oikeestaan. Saattaapa samalla idealla toimia noissa muissakin autoissamursu kirjoitti:Yritin tänään ihmetellä miten väärän merkkisestä saisi ESP:n poiskytkettyä kokonaan, kun tuo napin painaminen 3sek ei poista kaikkia ominaisuuksia kokonaan käytöstä.
Ei meinaa nimittäin päästä täältä korvesta pois kun tiellä on 20cm paksu kerros sohjoa, ja ESP alkaa väkisin jarruttelemaan pyöriä jos vähänkin joku rengas sohjoon uppoaa.
mursu kirjoitti:Yritin tänään ihmetellä miten väärän merkkisestä saisi ESP:n poiskytkettyä kokonaan, kun tuo napin painaminen 3sek ei poista kaikkia ominaisuuksia kokonaan käytöstä.
Ei meinaa nimittäin päästä täältä korvesta pois kun tiellä on 20cm paksu kerros sohjoa, ja ESP alkaa väkisin jarruttelemaan pyöriä jos vähänkin joku rengas sohjoon uppoaa.