mietin tuossa juuri jos alottaisi projekstin suht uudesta autosta ja pisti silmään tuollainen : http://www.autovahinkokeskus.fi/sivut/d ... 52&lang=fi , vähän mietityttää kannaataisiko sittenkään kun hintaakin on 9000€ ja etupää on kirjaimellisesti räjähtänyt ja koneki aika ahtaasit sielä kolosessaan, muistakaa katosa kaikki kuvat, onhan se tosin ihan hieno auto mutta sitten taas hinta saattaa nousta aika tavalla ja se etupään tila mietittyyttä kertokaas nyt kannataisiko ja jos joku löytäisi toisen 06==> saabin suht hyvässä kunnossa siis tarkotus ei ole rakentaa paalutetusta autosta ajopeliä vaan " suht hyvässä " kunnossa olevasta
Ja auto olisi tarkoitus rakennella viikonloppuisin ja vapaapäivisin, eli en ole mitään ikuisuus projektia hankkimassa vaan autoa jonka saisi maxsimissa mennä 2 vuotta mieluusti vähemmänkin jottai auton saisi vielä ajoonkin
Joku ympäriinsä kolhittu kolariauto voisi vielä olla kohtuu järkevä projekti, jossa on valoja yms. rikki ja jotain puskuria, konepeltiä, helmaa saanut kipeää. Tommonen kuvan auto kelpaisi minun mielestä enää varaosiksi... Nuo avk:n hintapyynnöt ei välttämättä ole se hinta, millä auto menee. Niistä voi käsittääkseni tehdä tarjouksia sinne.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
sillon kun tarvitaan robottia oikomiseen ja turvavarusteet joutuu uusimaan, niin hintaa kertyy äkkiä +2000€ siihen, mitä oli suunnitellut kustannusarvioksi.
jos ei pysty kaikkea itse tekemään, harvalla se robotti löytyy tallista.
Tuollahan nuo valvontaehdot on kerrottu. Yksityisten kohdalla ovat erityisen tarkkoja, että kaikista toimista löytyy kuitit ja raportit. Ja kyllä, pyyntihinnasta voi tarjota vähintään puolet. Niitä kauppaehtoja voi lueskella sieltä ruttutukun sivuilta.
on kyllä aika pahasti vääntynyt tuo keula.. mutta siinähän olisi mukava projekti jos vain tutuilla löytyisi robotti ja pyöränsuuntaus -laite ym. heitä pojille tarjous ja katso miten käy? onhan tuossa jo aika paljon varaosia jota myydä tai muuta.
Laske mitä maksaa turvavarusteet. Sitten mietit mitä maksaa vastaava auto ykskilpisenä ja mietit mitä tosta vois saada kakskilpisenä.
Sit toinen vaihtoehto on, että et mieti rahaa ollenkaan.
Ja nykyään vaativat uuden koriteknologian autoista dokumentit korjaustyöstä. En tiedä miten menee saabin kanssa, muta viralliset korjausohjeet kannattaa jostakin kaivella ja ottaa paljon kuvia.
se hinta arveluttaaa kun ei ole tarkoitus mitään miljoona autoa väsätä eikä noita suuntausvehkeitäkään itseltä löydy, ja juuri ne vaatimukset mietittyttäää
lähinnä tuo että miten tuon nokan saisi kursittua kasaan kun se on o painunut ja vääntynyt joka suuntaan täytyisä käydä varastamassa jostaikin parkkipaikalta puolen autoa
noniin laitoin kyselyn menemään yhteen liikeeseen joka lupasi halvalla korjauksia ja jos saan hyvän tarjouksen tuosta rungon suoristuksesta ja mittauksesta niin saatan auton ostaakkin
niin saattaa, ajattelin jos tukirakenteet ja rungon korjauksen teetäisin ammattilaisella ja itse nuo nokan pelti ja muovi- sekä muut " kadonneet osat " laittaisin itse
noniin odottelen tuota kustannusarviota tuolta yhdeltä firmalta jos saisin hyvän tarjouksen ja auton sopivaan hintaan ostaisin sen pois ja laittasin itselleni siitä kunnon auton, jos päädyn auton ostoon onko vinkkejä mistä kannataisi porin suunnalta alkuperäsi osia kysellä ?