
Offtopic: Mistä muuten on satkussa otettu tulovesi ja paluu ahtimen vesijäähdytykselle? Ois vesijäähdytteinen runko jo jemmassa..
Mercedes Benz W124-korimallissa kiertää jäähdytysneste pissapojan säiliön kautta, joten siitä saisi kierukan Saabiinkin.vuorpe kirjoitti:VedenkeittimestäSäiliöön jos sais ja jonkun kierukan...
toihan olis mieletön idea, jos pissasäiliön voisi integroida jäähdytyskiertoon. täytys kehitellä lasinpesuun soveltuvaa glykolia. samalla tulis kierretettyä jäähdytysnesteitä säännöllisesti! ei vaan kylmä lasi ehkä tykkäisi tulikuumasta nesteestä?Turbiini kirjoitti:Mulla oli joskus satkussa kyseinen varuste. Toimi vuosia hyvin, kunnes jostain syystä kuparikierukka syöpyi puhki ja lasille alkoi tulemaan jäähdytysnestettä.
Tuonhan voi vääntää aika iisisti siten, että pyörittää n. kierrosta pesurin letkua ylävesiletkun ympäri. Jos tuota haluaa vielä tehostaa, niin laittaa ympärille jonkun eristeen.Myrkky kirjoitti:Jos joku väittää vakavalla naamalla, että tuosta pesurin nestettä lämmittävästä kapistuksesta on oikeasti hyötyä, niin tarttee tehdä... en tasan investoi kulkineeseen kun kaikkein pakollisimmat.
Offtopic: Mistä muuten on satkussa otettu tulovesi ja paluu ahtimen vesijäähdytykselle? Ois vesijäähdytteinen runko jo jemmassa..
Eero kirjoitti: Onks kellään muuten tietoa mistä saa ja saako lämmitetäviä pyyhkijöitä?
Ei se moottorin lämpö paljonkaan auta säiliön sulana pysymiseen.TurboJanne kirjoitti:illmeisesti moottorin lämpö pitää säiliön jäätymättä kunhan nyt on alkoholia edes vähän joukossa.