Nyt on tullut rempan jälkeen n.3tkm ja hyvin se tuntuu toimivan. Pohjoisen reissulla oli kulutus Hirvaskangas-Rovaniemi-Salla välillä 8.2L/100km (sama mitä sid näytti), boksi oli koko ajan katolla sekä Rovaniemellä tuli heitettyä vähän kylän lenkkiä (ja pitihän sitä myös käydä hakemassa torikeitaasta lordin kebabit

), että ei toi nyt niin paha ole. Tuntuu myös että kun kilometrejä on tullut lisää niin auto kulkisi ehkä aavistuksen paremmin ja pienemmällä kaasun käytöllä. Tänään kiusasin autoa hieman lisää ja latasin ecuun oman stagen paikalleen ja ei voi muuta sanoa kuin että aaahhh kyllä sitä olikin ikävä

Ahdin herää nyt kyllä todella hyvin, nyt tuolla stage:lla ahdin antaa n.2200kierroksessa jo täydet 1,4-1,5bar. Tankissa on nyt nesteen 98octaanista, enkä saanut kuin pari nakutusta aikaiseksi n.15km testilenkillä sekä sytytys häiriöitä tuli n.20/sylinteri. Saabin omalla 185hv softalla nakutuksia ja sytytyshäiriöitä tuli paljon ennemmän sekä Akw1&2 arvot olivat "huonommat" Akw1 n.45-50 Akw2 40-50 ja nyt Akw1 n.50-60 Akw2 55-60. Eli ilmeisesti tuo T5 modi vaikutti aika raakasta noihin Akw arvoihin koska ennen esim.Akw2 arvo ei tippunut koskaan alle 80 ja talvella se pyöri siellä 100-120 välillä. Mutta tällä ei ole varmaan mitään merkitystä koska nakutuksia ei kuitenkaan tule, vaikka tankissa on "vain" 98octaanista bensaa.