jaa katos vaa joo, ei taas tullu mietittyy loppuun asti.turkkaki kirjoitti:juu, ei varmaan ole kovin paljoa varaa sieltä välistä yrittää levittää, kun pitäis samalla siirtä niitä jarrusatuloitakin.

jaa katos vaa joo, ei taas tullu mietittyy loppuun asti.turkkaki kirjoitti:juu, ei varmaan ole kovin paljoa varaa sieltä välistä yrittää levittää, kun pitäis samalla siirtä niitä jarrusatuloitakin.
Kiitos, juuri tämänlaista tietoa kaipasinkin.minuteman kirjoitti:Sattuu olemaan yksi setti juurikin 16"/7,5" ja ET35, 205/55 kumeilla ja mahtui pyörimään CD:ssä jossa vielä ahtaammat kaaret kuin CS- malleissa, ainoastaan etukaarien listojen kiinnikeruuveja täytyi lyhentää. Ei ottanut takana tukivarsiin eikä muutakaan murhetta, ja mielestäni nuo tulivat melkeinpä silmää ärsyttävästi liian ulos kaarista.
Juu ja nyt vielä lisää pudotettu, mutta tulin siihen tulokseen etten noita vanteita hommaakkaan, kun ei ole enää edes myynnissä niin edukkaasti ku sillon olis ollut. Täytyy tyytyä noihin 17" dotzeihinJani O kirjoitti:Aerossa on juuri vastaavilla mitoilla vanteet ja renkaat. Raapinut ei ole kuin isommalla kuormalla (4hlö + kontissa tavaraa) takakaareen. Mutta ei siellä keulassakaan liikoja ole tilaa, kun renkaat kääntää linkkuun. Sullahan tais keulaa olla jo pudotettu 60mm?Jontse kirjoitti:Noniin, nyt ois kiikarissa 19x8" vanteet ja et 25. Mahtuuko nuo vanteet kuinka hyvin pyörimään jos rengastukseksi tulis 225/35? Keulaa ois tarkotus pudottaa vielä sentti tai pari kun keulii vähän liikaa. Edelliset vanteet oli myös et 25 mutta 17x7" ja hyvin mahtuivat rullaamaan mutta tuoko tuo 8" vanne paljon leveyttä lisää jos samanlevyiset renkaat laittaa?
Tää on oikeen hyvä vaihtoehto!Jontse kirjoitti:Täytyy tyytyä noihin 17" dotzeihin