Käyköhän heittämällä paikalleen?
900 on tehostimella, 99 ei.
Onko 900 konstia, millä sisäpään välys saadaan pois?
Katsastuksessa meinasivat sisäpään nivelien olevan väljät.
Ilman tehostinta olevaan 900 kuulemma joku keino on olemassa välyksen poistoon (ruuvikiristys). Mitenhän tuo tapahtuu?
75-mallin 99:n hammastanko 89-mallin 900i:n?
-
- "Viggen"
- Viestit: 571
- Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38
Re: 75-mallin 99:n hammastanko 89-mallin 900i:n?
On olemassa yksi erittäin eksoottinen sekä vain harvojen ja valittujen asiaan vihkiytyneiden gurujen tuntema menetelmä:Fred Scuttle kirjoitti:Onko 900 konstia, millä sisäpään välys saadaan pois?
Katsastuksessa meinasivat sisäpään nivelien olevan väljät.
Vaihdetaan sisemmät pallonivelet.
Hammasvälyksen säätö on kait kaikissa hammastangoissa, mutta siihen ei pitäisi olla mitään tarvetta koskea muuten kuin jos hammastanko on ollut osina. Jos tanko on niin kulunut että ohjaukseen syntyy liian suuri välys hammasvälyksen vuoksi niin hammastanko on valmis sulattoon.Fred Scuttle kirjoitti:Ilman tehostinta olevaan 900 kuulemma joku keino on olemassa välyksen poistoon (ruuvikiristys). Mitenhän tuo tapahtuu?
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5