Ei tunnu olevan mitään leppoisaa parkkipaikkapuuhastelua tuo takapöntön vaihto...
Ensin porsi tunkki, onneksi ei ollut auto vielä siinä vaiheessa kovin korkealla.
Seuraavaksi korkkasi laippakiristimen (vai mikä panta lieneekään) pultista kierteet. Tuossa vaiheessa olin jo kontannut ihan tarpeeksi pitkään auton vieressä ja alla, joten hyvät neuvot olivat kalliit. Onneksi oli Leatherman mukana, jolla katkoin lopulta pannan väkisin vain lievää väkivaltaa käyttäen.
Sen jälkeen loppuikin huumori, kun pönttö ei vielä tässäkään vaiheessa osoita minkäännäköisiä merkkejä antautumisesta... Ainakin liitos on ilmeisesti tiivis. Suihkin liitoksen täyteen ruosteenpoistajaa ja tulin sisälle katsomaan potkupalloa.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ideoita, miten tuo paskiainen irtoaa parhaiten? Kumivasaraa on näytelty ja käytelty. Rälläkkä? Pitää kuitenkin lähteä motonettiin hakemaan sitä pantaa...