Minkähänlaiset tulpat kannattais laittaa vanhempaan ysitonniseen, kun on vähän enemmän ahtoja kuin normaalisti (1,2->bar)?
Tähän asti olen käyttänyt NGK:n BCP7ES:ä, mutta ne ei tahdo oikeen kestää. Normaalikäytössä kestää kyllä mutta jos polkee kovin usein niin joku tulppa alkaa antaan läpi 0,5baarin jälkeen ja kone käy kolmella.
Voisko vika olla jossain muualla?
Kestävät tulpat?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Platinat
Ilmeisesti kyseessä on virranjakajallinen malli?
Siihen kannattaa laittaa platinakärkiset tulpat muistaakseni NGK:n BCP7EV (tai NGK:n BCP6EV). Maksaa jonkin verran enemmän, mutta myös kestää. Velipoika ajeli muistaakseni yli 50tkm samoilla tulpilla ja välillä oli yli 1.5bar (boost) ahdot.
Siihen kannattaa laittaa platinakärkiset tulpat muistaakseni NGK:n BCP7EV (tai NGK:n BCP6EV). Maksaa jonkin verran enemmän, mutta myös kestää. Velipoika ajeli muistaakseni yli 50tkm samoilla tulpilla ja välillä oli yli 1.5bar (boost) ahdot.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx