Pätenee toisaalta myös kuupan omistajiin mutta kuinkas Sonettin omistajilla menee tuo äänimerkin kaapeli? Sehän tulee sieltä ohjaustangosta läpi ja korjaamonkäsikirjan mukaan pitäisi kiertyä 3-4 kertaa ohjaustangon ympäri, ennen kuin kytkeytyy/jatkuu kohti keulaa.
Kysymys kuuluukin, että onko ohjauspyörä jommassa kummassa ääriasennossa, kun kaapeli on kiertynyt sen 3-4 kierrosta? Miltäs kaapeli näyttää toisessa ääriasennossa tai keskiasennossa?
Sonettin äänimerkin kaapeli
Sonettin äänimerkin kaapeli
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Sonettin äänimerkin kaapeli
Kuupan puolesta puhun, mutta eikös noissa samanlaiset ohjaukset (=yhtä monta ratin kierrosta) ole: Kuusnelosessa on aikalailla tuo neljä kierrosta ohjauksen keskiasennossa.
Mutta kai se on tärkeintä, että toisessa laidassa ei ole liian kireällä eikä toisessa roiku niin löysällä että sotkeentuu jalkoihin?
Mutta kai se on tärkeintä, että toisessa laidassa ei ole liian kireällä eikä toisessa roiku niin löysällä että sotkeentuu jalkoihin?
Re: Sonettin äänimerkin kaapeli
Elikä sellaiset neljä suht löysää kierrosta?Mikko_H kirjoitti:Kuupan puolesta puhun, mutta eikös noissa samanlaiset ohjaukset (=yhtä monta ratin kierrosta) ole: Kuusnelosessa on aikalailla tuo neljä kierrosta ohjauksen keskiasennossa.
Mutta kai se on tärkeintä, että toisessa laidassa ei ole liian kireällä eikä toisessa roiku niin löysällä että sotkeentuu jalkoihin?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621