No, pitää kahtoa vaikka olis myytävänä jossain moisia tuolla. Josko tuossa aamulla ehtis vielä jekkulankaviritelmän tehdä että pysyy tankki matkassa

Hyvä kun sanoit - yhteen WST -ketjuun olin jo laittanutkin, mutta tuolla wanhojen osiollahan oli oma ketjunsa, tarjosin linkin sinnekin.jt kirjoitti:Aika tyhjentävä kolektsuuni... ei tarvi omaa kameraa ees purkaa![]()
Laitahan WST-aiheeseenkin linkki..?
Tokkihinsa. Kuten aina, lehteä varten (ja muistakin hyvistä syistä) kuvat ovat saatavilla kyllä sekä isompana, ilman vesileimaa että raakamuotoisena.jt kirjoitti: Laitan yyveetä ja kyselen muutamaa kuvaa jahka CSM-raportointi on siinä vaiheessa.
Suurkiitos koko järjestelyporukalle, jonka ansiosta helatorstailla on nykyään muutakin merkitystä kuin pelkkä vapaapäivä.jt kirjoitti: Suurkiitos jälleen uutterille parkkijärjestelijöille, joita ilman autorivit eivät varmaankaan olisi olleet noin hyvän näköisiä.
Ihan samaa mietin! Piti oikein mennä lähemmin noita tutkimaan. Eivät näytä perus Aeroilta eivätkä Airflow'eilta. Hyviltä näyttävät, mutta ei hajuakaan, millaisen setin kanssa nämä ovat alunperin tulleet.Frostwind kirjoitti:http://aero.1g.fi/kuvat/Saab/WST+ja+CSM ... sc7445.jpg
Mitkäs nämä tälläiset puskurinjatkeet ovat? En ole kyllä moisia ennen nähnyt.
Luulenpa että tuon käyttöautoiísakinkirkkoprojektini edellinen omistaja on ne itse askarrellut. Korvat punaisina myönnän, etten itse hakiessani edes huomannut moisten omalaatuisuutta.Lahti411 kirjoitti:Ihan samaa mietin! Piti oikein mennä lähemmin noita tutkimaan. Eivät näytä perus Aeroilta eivätkä Airflow'eilta. Hyviltä näyttävät, mutta ei hajuakaan, millaisen setin kanssa nämä ovat alunperin tulleet.Frostwind kirjoitti:http://aero.1g.fi/kuvat/Saab/WST+ja+CSM ... sc7445.jpg
Mitkäs nämä tälläiset puskurinjatkeet ovat? En ole kyllä moisia ennen nähnyt.
Viimeksi kun niitä katselin tulin siihen tulokseen ,että ne ovat lasikuidusta tehty. Tekijä on kyllä tehnyt hyvää jälkeä ja ovat vielä tehty sen mallisiksi, että moni ajattelee niiden olevan ihan alkuperäiset lisävarusteet.axp102 kirjoitti: Luulenpa että tuon käyttöautoiísakinkirkkoprojektini edellinen omistaja on ne itse askarrellut. Korvat punaisina myönnän, etten itse hakiessani edes huomannut moisten omalaatuisuutta.
Vaihdetaan keskustakaksioon.SamiJoel kirjoitti:Eivät ne sattuisi olemaan myytävänä![]()
?
Halpaa kuin kaurapuuroaxp102 kirjoitti:
Vaihdetaan keskustakaksioon.
... eli koko perusidea romukoppaan? Anti olla. Yritän vast'edes olla valittamatta muutaman laumasta eksyneen takia. Joka tapauksessa uudetkin Saabit ovat tervetulleita CSM-alueelle.Mimmi kirjoitti:Jättämällä Classic ja 80 lukulaisuus pois.