Gulfin valikoimasta saa litran purkeissa samaa tavaraa M2C-33F/G -merkinnällä. Juuri katsoin tallista purkin kyljestä. Tuo purkki on ostettu Soini Car partsista tampereelta ja tungettu joskus jenkkifordin automaattiaskiin.
Tuota samaa "ähvää" käyttävät kiihdytysajossa GM:n askeissakin paremman kitkakertoimen vuoksi, mutta silloin vaihdellaan pantojakin joka kisaan.
Automaattilaatikon Forte-lisäaine?
Re:
Löysin tämän ketjun haulla. Pieni tilannepäivitys, Neste ei enää toimita 20 L säiliössä tuota öljyä, pienin määrä 200L. Vielä viime kesänä tilasin sen 20 l, ei vaan älynnyt ostaa enempi kerralla. Onko kellään kokemusta Valvoline Type FA öljystä ysisatkussa?zammuel kirjoitti:Pistin Nesteelle kyselyn Neste ATF G-öljyn saatavuudesta, pitäisi käsittääkseni olla alkuperäiset vaatimukset täyttävää tavaraa:
http://www.neste.fi/tp_tiedote.aspx?pro ... g=&type=tt
Tuommoisen vastauksen sain:
"Hei !
Kyllä meiltä löytyy vielä ATF-G tuotevalikoimastamme.
Sitä pakataan ainoastaan 17 kg / 20 L kannuihin sekä 170 kg / 200 L tynnyreihin. Pienemmissä erissä sitä ei valitettavasti ole saatavilla.
Tuotetta voi tilata suoraan meiltä tai Neste huoltoasemien kautta."
Eli tilaamalla pitäisi saada, hintoja en tarkemmin kysellyt.
Re: Automaattilaatikon Forte-lisäaine?
Tuli tosta Forte lisäaineesta mieleen vaan että kyllä se on suositeltavaa moottoriin kuin laatikkoonkin itse kokeilin molempiin pienellä varauksella ja lopputulos oli odotettuakin parempi. ei venttiilit rallata enään ja moottori muutenkin virkumpi ja löpö maistuu vähemmän. lootakin toimii paremmin kyseessä siis toi 9000cc T16 automaatti "89
OG 900 Convertible
OG 900 Seon Maskotti
NG9-5
OG 900 Seon Maskotti
NG9-5
Re: Automaattilaatikon Forte-lisäaine?
Päivitystä tohon alkuperäiseen juttuun, eli mittariin tullut nyt 65tkm kolmessa vuodessa ja laatikko on pelannut ihan mainiosti.
Jos samassa paikassa öljyt vaihdatan nyt niin minun puolestani saavat laittaa nuo Fortet sinne tälläkin kertaa. Ei ole ainakaan mitään haittaa ilmennyt tähän mennessä.
Jos samassa paikassa öljyt vaihdatan nyt niin minun puolestani saavat laittaa nuo Fortet sinne tälläkin kertaa. Ei ole ainakaan mitään haittaa ilmennyt tähän mennessä.
900i 16 At 2d -89, 9-3 2.0t SE At 5d -01