Tunnustaako täältä löytyvän toinen punaisella 9-5 sedanilla ajavaa ja valkoista OG900 kuskia jotka kättä nostivat?

Moikatkaa toisianne ja ihmetelkää sitten täällä kuka moikkasi ketäkin!

Ei kaikki Saabilla ajavat ole saabisteja.kaseva kirjoitti:OK. Tämä ei siis ole tapana suomalaisten "saabistien" keskuudessa. Ilmankos olen saanut nuivan kuvan "saabisteista" kun jatkoin vanhoilla tavoilla Citroënista Saabiin siirtymisen jälkeen ja moikkailin Saab-kohtalotovereita, mutta eipä juu tullut vastakaikua... Nyt siis uusi kulttuuri saabistien keskuuteen ja merkille sille kuuluva "harrastaja-status".
Eiköhän se saabismiksi silti lasketa vaikka kyseessä olisi "vain" (loppuun)käyttösaabismi. On täällä varmaan muitakin kuin minä jotka ajavat huviajonsa ja harrasteajonsa pääosin vaikka polkupyörällä, moottoripyörällä ja jenkeillä.t.t.j kirjoitti: Ei kaikki Saabilla ajavat ole saabisteja.Olen kuullut huhua, että joillekin Saab on vaan auto muiden joukossa.
Mikä on iso osa (kpl-määrä), pidätkö kirjaa morjesteluista ja mikä on aikataulutavoite merkin vaihtoon?9-5T kirjoitti:Vaihdan merkkiä jos iso osa Saabilla ajavista rupeaa morjenstamaan.
Niin, ovathan suomalaiset jo muutenkin ylisosiaalisia tuntemattomia kohtaan9-5T kirjoitti:Vaihdan merkkiä jos iso osa Saabilla ajavista rupeaa morjenstamaan.
Saabien ikäjakaumaa ajatellen, harmittaako jos kyytiläiset luulee sulla olevan paljon 80-90 lukujen vanhoilla autoilla ajavia kavereita ? Vai miksi ?9-5T kirjoitti:Vaihdan merkkiä jos iso osa Saabilla ajavista rupeaa morjenstamaan.