kyll ny JN:ää naarattaa
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Varmasti myös 523i ja 520d ovat merkittävästi edullisempia malleja, eri asia vaan kannattaako niitä verrata. Eiköhän oikea verrokki Aerolle olisi 535i.wesku kirjoitti: "Esimerkiksi BMW 528i on DI:n mukaan merkittävästi edullisempi malli."
Siinä oli että "BMW 520d:stä saa maksaa Saabia jonkin verran enemmän. "Turbolag kirjoitti:Varmasti myös 523i ja 520d ovat merkittävästi edullisempia malleja, eri asia vaan kannattaako niitä verrata. Eiköhän oikea verrokki Aerolle olisi 535i.wesku kirjoitti: "Esimerkiksi BMW 528i on DI:n mukaan merkittävästi edullisempi malli."
Toista se on Spykerilla tosiaan, mobilessakin halvin yli 150 tonnia. No saadaanpahan sitten toisenlaisia kylähulluja ja liikennehäirikköjä jos merkistä ollaan valmiita maksamaan omistajan innoittamia hintoja.Risto kirjoitti: Ilmeisesti ovat seuranneet tätä foorumia ja huomanneet, miten koko merkin arvostus ja haluttavuus vähenevät, kun parilla sadalla eurolla autoja ostelevien kylähullujen ja liikennehäirikköjen säästöt riittävät pääsemään tähänkin merkkiin kiinni.
Joo, niinpä tosiaan. Pointtina tuolla nyt kuitenkin oli vain se, että oikea vertailukohde Aerolle on 535i (305hv), eikä todellakaan 528i (258hv).wesku kirjoitti:Siinä oli että "BMW 520d:stä saa maksaa Saabia jonkin verran enemmän. "Turbolag kirjoitti:Varmasti myös 523i ja 520d ovat merkittävästi edullisempia malleja, eri asia vaan kannattaako niitä verrata. Eiköhän oikea verrokki Aerolle olisi 535i.wesku kirjoitti: "Esimerkiksi BMW 528i on DI:n mukaan merkittävästi edullisempi malli."
Jotenkin siitä uutisesta sai käsityksen että nyt kun Spyker on ohjaamassa toimintaa pyritään siirtymään kalliimpaan hintaluokkaan. Kyse on kuitenkin autosta joka on jo suunniteltu niin tuskin tuohon muuta konstia on päästä kuin laittamalla vain korkeampia varustetasoja myyntiin. Pelkkä hintojen korottaminen tuskin saa mitään positiivista aikaan, jotain sillä hinnalla täytyy saadakin.ng900aero kirjoitti: Täytyy toivoa ettei tuo uusi 9-5 floppaa hinnoittelunsa vuoksi, jos saisivat tehtyä kunnon karvalakkiversion joka maksaisi Suomessa alle 4 kymppiä, niin sille voisi olla kysyntääkin?
Firges9000 kirjoitti:Hitsi ku tietäis mihin "ketjuun" jatkaisi?
Tossa tollanen uutinen;
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 0/06/34627
Entistä parempi erikoisuudentavoittelijoille ? Nyt kilpaa kokeilemaan, kukahan onnistuu ostamaan viimeisen uuden Spyker-Saabin ?YKÄ kirjoitti:Eihän näitä kukaan osta näillä hinnoilla,vai mikä on -10 myynti määrä? esim suomessa.
80-lukulaisesta puhumattakaan.YKÄ kirjoitti: ps -90/luvun saab on vielä täysin käyttökelpoinen hyvä auto,miksi ostaa uusi saab,saab kestää.