Turussa OG9-3 Helsingin valtatiellä 19.5.10.

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Smyygi
"Aero"

Turussa OG9-3 Helsingin valtatiellä 19.5.10.

Viesti Kirjoittaja Smyygi »

Tulit sinisellä OG:lla TYKS:n kohdalla hämeentien rampista perääni ja samantien vaihdoit kaistan ja jatkoit menoasi kohti motaria, kello oli n.16.15 ja klubikilventaustat näkyi ainakin olevan takana. Ketäs olit?
Turbo16
"Hölösuu"

Re: Turussa OG9-3 Helsingin valtatiellä 19.5.10.

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Smyygi kirjoitti:Tulit sinisellä OG:lla TYKS:n kohdalla hämeentien rampista perääni ja samantien vaihdoit kaistan ja jatkoit menoasi kohti motaria, kello oli n.16.15 ja klubikilventaustat näkyi ainakin olevan takana. Ketäs olit?
Onko tietoa mitään muuta autosta? Itse olin kertausharjoituksissa, mutta systeri ajeli sen kanssa.
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Smyygi
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Smyygi »

Turbo16 kirjoitti:
Smyygi kirjoitti:Tulit sinisellä OG:lla TYKS:n kohdalla hämeentien rampista perääni ja samantien vaihdoit kaistan ja jatkoit menoasi kohti motaria, kello oli n.16.15 ja klubikilventaustat näkyi ainakin olevan takana. Ketäs olit?
Onko tietoa mitään muuta autosta? Itse olin kertausharjoituksissa, mutta systeri ajeli sen kanssa.
Ei ollu ainakaan tummansininen, vaan sellanen viggenin värinen sininen ja muutenkin tais olla ehkä aero/viggen korilla, takaata oli saabin logo vähän kulunut, vanteet oli ja kuskina oli ehkä miespuolinen henkilö :D
sisor123
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja sisor123 »

Saattaapi olla että olin minä. Ajelen sähkönsinisellä og 9-3 aerolla. Saabin logot edestä ja takaa kuluneet melkeen kokonaan pois.
Tulee myös aika usein ajeltua tuosta rampista kohti Kaarinaan.
Vastaa Viestiin