http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
Onko käyttökokemuksia vastaavasta, tai muita mielipiteitä?
Löysin tällasen myynnistä
Vinkkinä, ei tarvitse kopioida urlia kuin tuohon auton id-numeroon, eli sinun tapauksessasi:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=157850
(Myös http://www.nettiauto.com/157850 toimii.)
Miksi tuo mainostaa tuota '97:na jos kerta "Auto valmistettu 10.10.1994 ja ensirekisteröity 1997"
Onko tuossa käynyt joku typo, vai onko auto saksan tuonti?
Mene katsomaan ja ihmettelemään, mutta tosi vähän ajettu on kyllä 1994-vuonna valmistetuksi.. Ratti on '96-> mallinen, joten voisi kallistua kyllä painovirheen puolelle ja valmistuspäivä onkin 10.10.1996.
Itselläni oli 60tkm ajan (eli noin kaksi vuotta) 1997 9000 CS 2.0t ja luotettava peli oli. Möin auton 300tkm ajettuna, siinä vaiheessa sillä oli vielä edes vähän vaihtoarvoa. :-)
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=157850
(Myös http://www.nettiauto.com/157850 toimii.)
Miksi tuo mainostaa tuota '97:na jos kerta "Auto valmistettu 10.10.1994 ja ensirekisteröity 1997"
Onko tuossa käynyt joku typo, vai onko auto saksan tuonti?
Mene katsomaan ja ihmettelemään, mutta tosi vähän ajettu on kyllä 1994-vuonna valmistetuksi.. Ratti on '96-> mallinen, joten voisi kallistua kyllä painovirheen puolelle ja valmistuspäivä onkin 10.10.1996.
Itselläni oli 60tkm ajan (eli noin kaksi vuotta) 1997 9000 CS 2.0t ja luotettava peli oli. Möin auton 300tkm ajettuna, siinä vaiheessa sillä oli vielä edes vähän vaihtoarvoa. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Kyllä tuollainen varmasti mellevä peli on... ainoo et kannattaa tuota jakopään ketjua kuunnella (eikös se kuitenkin ole:) ).
Ruosteongelmia tuos ei ole koska on sinkitty kori jo..
Itsellä on 91 cd suunnilleen samoin varustein (kattoluukku, nahat ja sähköantenni puuttuu) ja ajettu 344000. Tykkään autosta kyllä todella paljon. Ajettavuus on huippuluokkaa!
Jos vaan varaa on niin paljon parempaa et samaan rahaan saa(samassa hintaluokassa)...
Tuon yksilön hinnasta on vaikea sanoa näkemättä
Ruosteongelmia tuos ei ole koska on sinkitty kori jo..
Itsellä on 91 cd suunnilleen samoin varustein (kattoluukku, nahat ja sähköantenni puuttuu) ja ajettu 344000. Tykkään autosta kyllä todella paljon. Ajettavuus on huippuluokkaa!
Jos vaan varaa on niin paljon parempaa et samaan rahaan saa(samassa hintaluokassa)...
Tuon yksilön hinnasta on vaikea sanoa näkemättä

Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla 

Ootteko sitä mieltä ettei sinkitty pelti ruostu?
Se on kuluva kerros pellin pinnalla,liukenee sinkitys muuten pikku hiljaa.
Kantsii käydä vaikka finikorin sivuilla kattelemas miten esim audi mätänee.
9000 on kyllä uudemmat aika ehjiä en sitä kiellä.
Rellutkin on kehuttu olevan sinkittyjä mutta niimpä esim 2000 korvilla olevia meganeja esim suojataa dinitrolilla rellun piikkiin takuuseen kun tehdas suojatut autot mätänee käsiin.
Paremmat lähtö kohdat on sinkityllä mut jos on esim 10v vanha auto niin varauksella otan kyllä.
G astrat piti olla sinkittyjä ja ruostuvat kuin kalat , niimpä ruostuu nekin , serkun astrasta takapää umpilaho kohta.
2vuotta vanhat almerat pohja levystään sieltä täältä ruosteessa,kokemusta on.
Päivät kun autoja kattelee niin näkee kaiken laista.
Se on kuluva kerros pellin pinnalla,liukenee sinkitys muuten pikku hiljaa.
Kantsii käydä vaikka finikorin sivuilla kattelemas miten esim audi mätänee.
9000 on kyllä uudemmat aika ehjiä en sitä kiellä.
Rellutkin on kehuttu olevan sinkittyjä mutta niimpä esim 2000 korvilla olevia meganeja esim suojataa dinitrolilla rellun piikkiin takuuseen kun tehdas suojatut autot mätänee käsiin.
Paremmat lähtö kohdat on sinkityllä mut jos on esim 10v vanha auto niin varauksella otan kyllä.
G astrat piti olla sinkittyjä ja ruostuvat kuin kalat , niimpä ruostuu nekin , serkun astrasta takapää umpilaho kohta.
2vuotta vanhat almerat pohja levystään sieltä täältä ruosteessa,kokemusta on.
Päivät kun autoja kattelee niin näkee kaiken laista.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Sinkitys on aika laiha lohtu jos koteloiden ja alustan suojaus ei ole kunnossa tai maalaus on huono. Saabissa nuo kaikki on alunpitäen kunnossa, mutta se miten autoa pidetään vaikuttaa paljon.
Ei sitä sinkitystä ole asiakkaan parasta ajatellen alettu autoihin tehdä vaan ihan muista syistä.
Sinkityksen kalvonpaksuus autossa on hieman eriluokkaa kuin sinkityssä pellissä, jota voi ostaa rautakaupasta. Kalvon paksuus, eli sinkin määrä, ratkaisee sen kauanko riittää sinkkiä uhrautumaan ennenkuin terästä alkaa kadota. Aivan samalla tavoin kuin veneidenkin sinkkianodit, iso anodi kestää pidempään kuin pieni ja kun anodi on lopussa iskee syöpyminen seuraavaksi epäjalompaan metalliin.
Ei sitä sinkitystä ole asiakkaan parasta ajatellen alettu autoihin tehdä vaan ihan muista syistä.
Sinkityksen kalvonpaksuus autossa on hieman eriluokkaa kuin sinkityssä pellissä, jota voi ostaa rautakaupasta. Kalvon paksuus, eli sinkin määrä, ratkaisee sen kauanko riittää sinkkiä uhrautumaan ennenkuin terästä alkaa kadota. Aivan samalla tavoin kuin veneidenkin sinkkianodit, iso anodi kestää pidempään kuin pieni ja kun anodi on lopussa iskee syöpyminen seuraavaksi epäjalompaan metalliin.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Re: Löysin tällasen myynnistä
kheikkil kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
Onko käyttökokemuksia vastaavasta, tai muita mielipiteitä?
ON HIANO PELI


Saab 9-3 2.0t Sentronic Sport Sedan MY2006
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362