APUA! Takakontti ei aukea!
-
- "Kaasari"
APUA! Takakontti ei aukea!
Eli Sedanin takakontti ei tottele kaukosäädintä eikä avausnappia. Ilmeisesti johtosarja on poikki. Millä ihmeellä takakontin saisi auki? Vuoden 2002 mallissa kun ei ole edes kontissa avaimen reikää.... 

Re: APUA! Takakontti ei aukea!
Konttaamalla matkustamosta kontin puolelle josta saa ruuvarilla lukonkielen vapautettua.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Kaasari"
Eli puran kontissa maaten verhoilun lukon ympäriltä ja sieltä lukon kohdilta löytyy ko. ruuvi? Anteeksi kun oon maallikko.... 

Ei tarvi purkaa mitään, pitäisi muistaakseni päästä suoraan käsiksi lukonkieleen kontin sisäpuolelta jota painaa ruuvarilla sivuun jotta se vapautuu.
-
- "Kaasari"
Oukhei! Kiitokset, tutkitaan asiaa! 

´02 -´05 Sedanissa ei ole peitekantta, kuten Wagonissa.Mimmi kirjoitti:Ennenkuin konttaat konttiin, ota oikean takavalon vieressä oleva peitekansi pois (loveus reunassa).
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Metka homma, että juuri luin tätä ketjua, kun poika tuli kotiin ja kertoi, ette wagonin luukku aukea. No ei kun konttaamaan ja narusta luukku auki. Alkoi sen jälkeen taas pelata. Mikä lie hetkellinen mielenhäiriö 
Kyllähän Mimmi asian neuvoi talvella, mutta eihän mun autoon ....

Kyllähän Mimmi asian neuvoi talvella, mutta eihän mun autoon ....

# 419 Vesa Pohjalainen
Ei sitä takaluukkua kannata avata, jos vaimo on siellä