Viistokeulasta -> Pystykeulaksi

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
kekkilä
"Turbo"
Viestit: 237
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2010 18:20
Paikkakunta: Raudaskylä/Ylivieska

Viistokeulasta -> Pystykeulaksi

Viesti Kirjoittaja kekkilä »

Tämmöstä rojektia suunnitellu ku pystärissä ois enemmän asennetta minusta :D Eli siis passaako nuo puskurit suoraan samoihin paikkoihin ja onko kaarissa eroja? Konepellithän on samanlaisia? Entäs johtojen kanssa, joutuuko jatkamaan? Yritin etsiä vanhaa topiccia kun muistaakseni näin jonku kyselleen aikasemmin samaa, mutta en sattunut löytämään :roll:

Kiitän näin etukäteen jo neuvoista :lol:
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992
Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Viistokeulasta -> Pystykeulaksi

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... st*#p32204

Puskurit, puskurien ja loksunkaarien väliin listat, valot, vilkut ja maski.
Siinä osat mitä tarviit, pluk änd plei!
Saabiton saabisti
#1470
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Viistokeulasta -> Pystykeulaksi

Viesti Kirjoittaja JugiBoy »

Ja jotta vilkut ja parkit pelaa, tarvitaan vähän johtotyötä liittimien vaihdon kanssa.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
kekkilä
"Turbo"
Viestit: 237
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2010 18:20
Paikkakunta: Raudaskylä/Ylivieska

Re: Viistokeulasta -> Pystykeulaksi

Viesti Kirjoittaja kekkilä »

Tänk juu, näin minä hoksasinkin kun purin tuon -87 kaasarin lopullisesti atomeiksi :lol: Jos sitä huomen värkkäis ne paikolleen :P
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Vastaa Viestiin