Kiitän näin etukäteen jo neuvoista
Viistokeulasta -> Pystykeulaksi
Viistokeulasta -> Pystykeulaksi
Tämmöstä rojektia suunnitellu ku pystärissä ois enemmän asennetta minusta
Eli siis passaako nuo puskurit suoraan samoihin paikkoihin ja onko kaarissa eroja? Konepellithän on samanlaisia? Entäs johtojen kanssa, joutuuko jatkamaan? Yritin etsiä vanhaa topiccia kun muistaakseni näin jonku kyselleen aikasemmin samaa, mutta en sattunut löytämään
Kiitän näin etukäteen jo neuvoista
Kiitän näin etukäteen jo neuvoista
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: Viistokeulasta -> Pystykeulaksi
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... st*#p32204
Puskurit, puskurien ja loksunkaarien väliin listat, valot, vilkut ja maski.
Siinä osat mitä tarviit, pluk änd plei!
Puskurit, puskurien ja loksunkaarien väliin listat, valot, vilkut ja maski.
Siinä osat mitä tarviit, pluk änd plei!
Saabiton saabisti
#1470
#1470
Re: Viistokeulasta -> Pystykeulaksi
Ja jotta vilkut ja parkit pelaa, tarvitaan vähän johtotyötä liittimien vaihdon kanssa.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Re: Viistokeulasta -> Pystykeulaksi
Tänk juu, näin minä hoksasinkin kun purin tuon -87 kaasarin lopullisesti atomeiksi
Jos sitä huomen värkkäis ne paikolleen 
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)