Vertailin oman -89 vuosimallisen tonnarin ja b vectran etupään iskareiden ja jousten kiinnityksiä, näytti siltä että niistä voisi mahollisesti vaihtaa keskenään iskarit ja jouset. Mutta takapääntuennasta en ole niin varma kun tonnarin ylpään kiinnitys näytti olevan takaluukussa ja vectrassa sisälokasuojan puolella.
Onkohan kellään kokemusta tai tietoa b vectran tai a vectran jousi ja iskarisatsin saamisesta paikalleen?
Edit: Muistaakseeni 9-3:ssa taisi olla samanlaine alusta kuin jossakin vectrassa, mutta en tiedä millainen on tonnarin laita.
vectran jousten ja iskunvaimentimien sopivuus tonnariin
vectran jousten ja iskunvaimentimien sopivuus tonnariin
#4776 | Saab 9000 CD 2.0T -89
Re: vectran jousten ja iskunvaimentimien sopivuus tonnariin
Kaiken saa passaamaan paikalleen jos tarpeeksi seppii. Eri asia onko järkeä...
Mistä moinen visio? Halvalla opelex-vekkulin alustasarja kaverilla kaupan vai muuten vain tuli mielen? (Epäilisin jälkimmäistä) ja epäilen lisäksi että hilut ei käy suoraan. (Vekkuli -> Tonttu)

Mistä moinen visio? Halvalla opelex-vekkulin alustasarja kaverilla kaupan vai muuten vain tuli mielen? (Epäilisin jälkimmäistä) ja epäilen lisäksi että hilut ei käy suoraan. (Vekkuli -> Tonttu)
Re: vectran jousten ja iskunvaimentimien sopivuus tonnariin
Yksi ooppelisti väitti aluksi että b vectran alustasarja pitäisi mennä paikalleen. B vectrassa takajouset on iskareiden ympärillä, kun taas tonnarissa on erikseen kuten a vectrassa.arttu kirjoitti:Mistä moinen visio? Halvalla opelex-vekkulin alustasarja kaverilla kaupan vai muuten vain tuli mielen? (Epäilisin jälkimmäistä) ja epäilen lisäksi että hilut ei käy suoraan. (Vekkuli -> Tonttu)
Vectran alustasarjat ovat kohtuullisest halvempia niin periaatteessa halvalla saisi vaikka JOMin alustasarjan. Tietenkään en tiedä olisiko ne edes hyvät.
#4776 | Saab 9000 CD 2.0T -89
Re: vectran jousten ja iskunvaimentimien sopivuus tonnariin
ng900 ja OG 9-3 malleissa on käsittääkseni sama alusta jonkun vectran kanssa, tonnarissa on omansa.
#3834