MacTurbo kirjoitti:Ei tuota öljyisyyttä/puhtautta pysty selittämään kilometreillä.
Tuon jakopään öljyää vuotava kampiakselin stefa, mikä hajoaa silloin kuin sitä huvittaa.
Kyseistä moottoria ei ole enään ollut vuoteen. Olen rakentanut toisen jo tilalle. Mutta tuosta kuvasta näkee missä kohtaa on pitkälöhkoisessa 2.0:ssa kampiakselin asentotunnistin. Tosa toisessa kuvassa taitaa olla pitkälohkoinen 2.3:n josta en tiedä onko tunnistin erilainen, mutta ainakin noi pyörät ja kiristin on erilainen.
Jos haluaa tuon tunnistimen vaihtaa, niin voin sanoa kokemuksella että siinä on kohtuullisesti irroitettavaa. Jonka vuoksi on hyvä selvittää testauskonsteja tarkistaakseen onko se viallinen vai ei.
Toisen tunnistimen voi halviten saada kun ostaa toisen täydellisen moottorin kuin käy marmoritiskillä, jollei joku toinen saabisti olisi innostunut myymään sitä.