3787 kirjoitti:Kannattanee myös tutustua saksanmaan mobile de sivuilla
olevaan mineurobiilin tarjontaan uuden 9-5 osalta.
Veroton hinta Turbo4 220hp lähtee 25 tontun tietämistä.
V.J.S kirjoitti:
Autovero on iloinen asia. Sen ansiosta meillä on Euroopan hienoimmat tiet (not), moderni infrastruktuuri maaliikenteen käytössä (not) ja helkkarin kallis oopperatalo (kyllä).
taitaa siltikin jäädä ruotsista hakemalla halvemmaksi kuin 46keur vaikka maksaa verotkin... Olisko suomi hinnassa sellainen noin 4keur suomilisää? tai sitten suomessa vakiona 4keur edesta enemmän varusteita:).
Arcer kirjoitti:
taitaa siltikin jäädä ruotsista hakemalla halvemmaksi kuin 46keur vaikka maksaa verotkin... Olisko suomi hinnassa sellainen noin 4keur suomilisää? tai sitten suomessa vakiona 4keur edesta enemmän varusteita:).
Ei vaan ne on paremmin tehtyjä, varusteltu nimenomaan Suomen olosuhteisiin, ja ruostesuojaus on aivan eri tasoa kuin jossain rupisissa saksamalleissa
Noilla Saksan hinnoilla tuonti kannattaisi, etenkin jos saisi jotenkin ajettua autolla 6000tkm ennen verotusta.
Wagonisti kirjoitti:Juurikin postilaatikosta noudettuna tuore Tuulilasi nenän edessä. Toimittaja käynyt Ruotsissa koeajolla. Ihan asiallinen juttu tuo omasta mielestä on. Ja hinnat vahvistettu 2.0T 47924€ ja 2.8T 75782€ sekä 2.0TiD 46105€, varustelutasoista ei mainintaa.
Asiallinen juttu, mutta itse ajokokemuksen kuvailu taisi jäädä pariin lauseeseen. Itse ainakin olin hieman pettynyt artikkeliin juuri tuon takia.
Kun kävin koeajamassa viime lauantaina ja sunnuntaina, niin se eka tunne oli, että oli paljon matalemmat sivulasit joka aiheutti sen, että auto tuntui jotenkin turvallisemmalta mitä entinen 9-5:nen, mutta samalla pojat jotka hoitivat koeajon kertoivat, että useat ihmiset olivat tunteneet itsensä sisään suljetuiksi siis jonkinlainen ahtaudenkammo, vaikka autossa on tilaa sen ku muille jakais.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Mawerick kirjoitti:Asiallinen juttu, mutta itse ajokokemuksen kuvailu taisi jäädä pariin lauseeseen. Itse ainakin olin hieman pettynyt artikkeliin juuri tuon takia.
Mikähän ihme tuo tosiaan oli - liekö isompaa juttua odotettavissa lähiaikoina. Suunnilleen ainoat asiat oli se, että ratin takana tuntuu kokoistaan pienemmältä ja että jousitus on jämäkkä.
Minä en kyllä onnistu löytämään keskikonsolista mitään ooppelia, en sitten yhtään mitään. Outo juttu.
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
Mawerick kirjoitti:Asiallinen juttu, mutta itse ajokokemuksen kuvailu taisi jäädä pariin lauseeseen. Itse ainakin olin hieman pettynyt artikkeliin juuri tuon takia.
Mikähän ihme tuo tosiaan oli - liekö isompaa juttua odotettavissa lähiaikoina. Suunnilleen ainoat asiat oli se, että ratin takana tuntuu kokoistaan pienemmältä ja että jousitus on jämäkkä.
Minä en kyllä onnistu löytämään keskikonsolista mitään ooppelia, en sitten yhtään mitään. Outo juttu.
Olin itse vähän yllättynyt kun oli etusivun pääjuttu tuo Saabin tyypitys, ei kuitenkaan mikään hirveän kattava tai laaja juttu ollut :O En tosin valita, hieno homma ja yleisesti aika positiivinen juttu uutukaisesta "Hei me lennetään!"
Kai luitte myös sivun 20 analyysin Saabin konkurssiin liittyen, melko mielenkiintoinen juttu!
Mawerick kirjoitti:Asiallinen juttu, mutta itse ajokokemuksen kuvailu taisi jäädä pariin lauseeseen. Itse ainakin olin hieman pettynyt artikkeliin juuri tuon takia.
Mikähän ihme tuo tosiaan oli - liekö isompaa juttua odotettavissa lähiaikoina. Suunnilleen ainoat asiat oli se, että ratin takana tuntuu kokoistaan pienemmältä ja että jousitus on jämäkkä.
Minä en kyllä onnistu löytämään keskikonsolista mitään ooppelia, en sitten yhtään mitään. Outo juttu.
Olin itse vähän yllättynyt kun oli etusivun pääjuttu tuo Saabin tyypitys, ei kuitenkaan mikään hirveän kattava tai laaja juttu ollut :O En tosin valita, hieno homma ja yleisesti aika positiivinen juttu uutukaisesta "Hei me lennetään!"
Kai luitte myös sivun 20 analyysin Saabin konkurssiin liittyen, melko mielenkiintoinen juttu!
Se oli jotensakin outo se sivun 20 juttu. Ihan niinkuin Tuulilasi olisi jotenkin loukkaantunut siitä, ettei suostunutkaan käpertymään kerälle ja kuolemaan.
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
saab93f kirjoitti:
Se oli jotensakin outo se sivun 20 juttu. Ihan niinkuin Tuulilasi olisi jotenkin loukkaantunut siitä, ettei suostunutkaan käpertymään kerälle ja kuolemaan.
Joo, ja kävikö siitä jutusta oikeastaan edes kunnolla selville, että näin ei tapahtunutkaan? Luin ko. lehden hieman hätäisesti eilen parturin tuolilla istuessa, mutta jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että tuo oli joskus vuodenvaihteessa kirjoitettu "muistokirjoitukseksi" ja julkaistiin nyt sellaisenaan.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
saab93f kirjoitti:
Se oli jotensakin outo se sivun 20 juttu. Ihan niinkuin Tuulilasi olisi jotenkin loukkaantunut siitä, ettei suostunutkaan käpertymään kerälle ja kuolemaan.
Joo, ja kävikö siitä jutusta oikeastaan edes kunnolla selville, että näin ei tapahtunutkaan? Luin ko. lehden hieman hätäisesti eilen parturin tuolilla istuessa, mutta jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että tuo oli joskus vuodenvaihteessa kirjoitettu "muistokirjoitukseksi" ja julkaistiin nyt sellaisenaan.
Juu kyllä siinä mainittiin että Spyker pelasti merkin ja homma toimii jälleen ja tehdaskin puksuttaa autoja pihalle.
cab95 kirjoitti:Niin,ehkä tyhmä kysymys mutta onko uudes femmas etanooli madollisuus??
On.
Tämä on kakspiippunen asia koska sitä ei myydä ainoastaan E-85 Etanoolille sovellettuna mallina. Mutta auton saa etanoolille sovitettuna jos näin haluaa. Suomessa jalostettu etanoolisoppa sopii kaikkiin saabeihin. Sanotaan nyt vielä sekin, että ei kaikkein vanhimpiin malleihin.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.