Tällä hetkellä toiminta seuraavanlaista:
- Suoraan ajaminen sujuu ongelmitta
- Kun ratin kääntää oikealle, alkaa hirveä pauke. Pyörä pomppaa vähän vajaa kierroksen välein aika reilun nykäisyn
- Kuskin puoli ilmassa, rengasta pyöritettäessä sama efekti. n. 20-30 asteen välys löytyy aina tuosta "ongelmakohdasta"
- Auton ollessa P:llä, myös apparin puolen rengasta saa pyöritettyä tietyissä kohdissa, vähän kun kääntää kuskin puolen rengasta niin löytyy aina myös kohta missä (apparin renkaan) pyörittäminen ei onnistu.
Ilmeisesti karies siis iskenyt ja hampaat tippuu. Valistuneena veikkauksena tuossa tuli tasauspyörästön pikkuakseli, muita ehdotuksia? Ilmeisesti koko laatikko kuitenkin menee vaihtoon? Saa toki tarjota edullisia pitkälohkoon käypiä

e: Sanotaanko vielä harmituksen sanana.. Onneksi on tällä viikolla tulossa 3" putkisto, voinhan mä sitten vaikka soitella torvea sillä tjsp








 Kaikkia oletuksia ja väitöksiä vasten, olihan tämä tosiaan alunperin vinolohkosta peräisin, kun piti olla pitkälohkosta. Yksi pultti siis meni vähemmän kiinni, ja öljypohjaa ei tule enää saamaan auki siirtämättä laatikkoa.. Vaijeri&liitin piti siirtää vanhasta tosiaan (ja malja vaihtaa), mutta eipä vielä riittänyt siltikään, piti ottaa myös alumiinia pois että laatikko meni paikoilleen:
 Kaikkia oletuksia ja väitöksiä vasten, olihan tämä tosiaan alunperin vinolohkosta peräisin, kun piti olla pitkälohkosta. Yksi pultti siis meni vähemmän kiinni, ja öljypohjaa ei tule enää saamaan auki siirtämättä laatikkoa.. Vaijeri&liitin piti siirtää vanhasta tosiaan (ja malja vaihtaa), mutta eipä vielä riittänyt siltikään, piti ottaa myös alumiinia pois että laatikko meni paikoilleen:

 
  (saipa muuten leikellä melko reilusti tilaa takapuskuriin..)
 (saipa muuten leikellä melko reilusti tilaa takapuskuriin..)


