Sammui mustan savun ja nykimisen saattelemana ajosta, moottorivikavalo vilkkui samalla. Vikakoodeina löytyvät P1300 ja P1105, mistä lähteä etsimään vikaa?
Silmämääräisesti kaikki on konehuoneessa paikoillaan, sytytyskasetti ja katalysaattorit hiljattain vaihdettu. Hajoamiseen asti toimi oireetta, öljyt ja nesteet ovat siellä missä pitääkin.
E: Auto on vakio matalapaine-T7, ei tuo allekirjoituksen kulkine.
Sammui mustan savun saattelemana, P1300 ja P1105
Sammui mustan savun saattelemana, P1300 ja P1105
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Sammui mustan savun saattelemana, P1300 ja P1105
P1300 sytytyshäiriöitä useammassa sylinterissä
P1105 ahtoilman paineanturi
Tulpat ?
Ilmassamittari ?
Vuotoja alipaine tai ahtoletkuissa ?
Fataalimpi juttu, turbo särki ?
P1105 ahtoilman paineanturi
Tulpat ?
Ilmassamittari ?
Vuotoja alipaine tai ahtoletkuissa ?
Fataalimpi juttu, turbo särki ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Sammui mustan savun saattelemana, P1300 ja P1105
Kiitos koodien selvityksistä.
Vika löytyi, oli ahtoputki irronnut kaasuläppäkotelon päältä. Joku asentaja (=minä havupää) oli jättänyt klemmarin löysälle
Eipä vaan huomannut tuota tien päällä katsoa kun putken alapää jää mukavasti piiloon muovisuojan alle. Pitkään kesti ennen kuin kiihdytyksessä irtosi...
Vika löytyi, oli ahtoputki irronnut kaasuläppäkotelon päältä. Joku asentaja (=minä havupää) oli jättänyt klemmarin löysälle

Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2