Taisin itse luntata tuon kytkiksen ihan alfamerin saab-korjauskirjasta. Harmaassa ei kytketä jarruvaloa, eli aina täyden paineet pelissä. Jos tarvitsee testata peruspaineet, niin mankuvenan johto vaan irti testin ajaksi. Skannasin korjaamokirjasta vuosimallin -84 kytkiksen. kytkisng900aero kirjoitti:Ei kenelläkään sattuisi olemaan ensimmäisten vuosimallien APC:n kytkentäkaaviota? Oma APC:ni on kait peräisin -82/-83 satkusta ja boksi on harmaa.
(Tai on minulla itsellänikin kuvatiedostona kytkentäkaavio mutta ei sen johdotusten väreistä saa selvää, eikä oikein komponenttienkaan, kun taitaa olla pienennetty aika lailla korjaamokirjan kaaviokuvasta.)
Tarvitseeko sitä jarruvaloliitosta tehdä ollenkaan, ei kait ole välttämätöntä että APC heittää peruspaineille jarrua painettaessa, sehän vaan hidastaa seuraavaa kiihdytystä?
Olen asentamassa järjestelmää 99:iin jossa ei ole mitään ylimääräistä kytkintä jarrupolkimella (vai onkohan satkussakin APC:n piuhat kytketty vaan yhteen varsinaisten jarruvalopiuhojen kanssa, tuskin sentään?)
178 nakutusanturi
177 apc-boksi
9 maadoitus
152 joku pistoke johtosarjassa
180 paineanturi
152 pistokkeen kytkentä:
A7 vihreä/punainen virransyöttö sulakkeelta (16amppeeria)
A5 magneettiventtiilin ohjausjohto keltainen/valkoinen (toinen magneettiventtiilin johto kytketään maihin konetilassa.)
A6 sytytyspuolan miinukseen
APC:n navat vielä
3,2,1 nakutusanturi
6 maadoitus
14 käyttöjännite päävirtareleen takaa 16A sulake väliin
12 mankuvenan ohjaus
7 sytkäpulssi puolan miinukselta
8,9 paineanturi
nakuledin kytkentä pitää vielä etsiä jostain vanhasta viestistä. EDIT: löytyikin melko nopeasti eli nakutusledille etuvastuksen kautta plussa ajovirroista ja maadoitus apc:n pinniin 5.