stage 1 päivitystä..
stage 1 päivitystä..
eli suunitelmissa olisi päivittää tuo stage1 lastu parempaan esim stage3. niin olisiko jollan täällä kokemusta kyseiseen??
Re: stage 1 päivitystä..
No ainakin 3" dp ja läpivirtausvaimentimet sekä softan tarvit. Mitä on kasassa tähän mennessä ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: stage 1 päivitystä..
tällä hetkellä paikalla 3"dp/ putkisto, speedparts:in stage1 softa, välijäähdytin ja ilman suod. eli asiana oli tuon speedparts:in softan päivitystä esim 2-3:een. tietoa ketä voisi tehdä hinnasta tuollaisia päivityksiä??
Re: stage 1 päivitystä..
Softan päivitys onnistuu ainakin täällä, YV:llä voi kysellä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: stage 1 päivitystä..
SoftanYsitonnni kirjoitti:Mitä hilppeitä tarvii tuohon stage1?
SAAB 9-5 Aero -05
Re: stage 1 päivitystä..
Lueskelin aikasemmin että vanhemmissa malleissa tehtiin tuo kolvaamalla vastuksia boksiin? Mutta tässä 90' taitaa olla tuo di/apc, mihin tuo ei onnistunut enään?Jyrchi kirjoitti:SoftanYsitonnni kirjoitti:Mitä hilppeitä tarvii tuohon stage1?
Olisiko tuon steg1 softan kanssa hyvä päivittää esim downpipeä/putkistoa? Kattia tuossa ei tainnut edes olla.
9000 Turbo, Ostettu 288tkm -90
Re: stage 1 päivitystä..
Stg1 vielä hirveämmin hengityshelpotusta kaipaa, vaikkei siitä tietenkään haittaakaan ole. Vaan kun ei se stg1 mihinkään riitä, niin hanki suosilla samantien stg2 -lastu. Voit lisäksi hieman terästää toimintaa suijaamalla MAPin arvoa sopivalla potikalla.Ysitonnni kirjoitti:Lueskelin aikasemmin että vanhemmissa malleissa tehtiin tuo kolvaamalla vastuksia boksiin? Mutta tässä 90' taitaa olla tuo di/apc, mihin tuo ei onnistunut enään?
Olisiko tuon steg1 softan kanssa hyvä päivittää esim downpipeä/putkistoa? Kattia tuossa ei tainnut edes olla.
...ja varaudu vaihtamaan jonain päivänä Trionic sinne pellin alle, kun tuo DI/APC:n stegittely alkaa kuitenkin kyrsiä

Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: stage 1 päivitystä..
aero kirjoitti:Stg1 vielä hirveämmin hengityshelpotusta kaipaa, vaikkei siitä tietenkään haittaakaan ole. Vaan kun ei se stg1 mihinkään riitä, niin hanki suosilla samantien stg2 -lastu. Voit lisäksi hieman terästää toimintaa suijaamalla MAPin arvoa sopivalla potikalla.Ysitonnni kirjoitti:Lueskelin aikasemmin että vanhemmissa malleissa tehtiin tuo kolvaamalla vastuksia boksiin? Mutta tässä 90' taitaa olla tuo di/apc, mihin tuo ei onnistunut enään?
Olisiko tuon steg1 softan kanssa hyvä päivittää esim downpipeä/putkistoa? Kattia tuossa ei tainnut edes olla.
...ja varaudu vaihtamaan jonain päivänä Trionic sinne pellin alle, kun tuo DI/APC:n stegittely alkaa kuitenkin kyrsiä.
Se nälkä tahtoo kasvaa syödessä

Ja budjetti ei ole tällä hetkellä kovin suuri.. Ainaha ne orit on kivoja pellin alla

9000 Turbo, Ostettu 288tkm -90
Re: stage 1 päivitystä..
Selviääkös muuten auton vakiohilppeillä kuinka pitkälle lastutuksessa? Olis kiva kyllä saada tuota potkua lisää pellin alle.
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Re: stage 1 päivitystä..
stage1 eli ~220hp. Satasellahan sitä saa joten miksei.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: stage 1 päivitystä..
Molemmat lastut? En tiedä uskallanko ite mennä noita piirejä ronkkimaanKAPU2 kirjoitti:stage1 eli ~220hp. Satasellahan sitä saa joten miksei.

Luulen että toi steg1 pitäs riittää omaan käyttöön, mutta niinhä sitä nyt sanotaan

Ps. vaikuttaako vakiota parempi DP paljonkin ahtimen heräämiseen? Tosiaan meinasi tuon steg1 kaveriks ihan rähinöidenkin puolesta vapaammin virtaavaampaa putkistoo.
9000 Turbo, Ostettu 288tkm -90
Re: stage 1 päivitystä..
Tämä ois omassa kriteerinä ainakin vielä, että vakiohilppeillä sais lisähepoja.Jurkkis kirjoitti:Selviääkös muuten auton vakiohilppeillä kuinka pitkälle lastutuksessa? Olis kiva kyllä saada tuota potkua lisää pellin alle.
9000 Turbo, Ostettu 288tkm -90
Re: stage 1 päivitystä..
Ysitonni, vastasin Jurkkikselle jolla T5 auto. 90 tonnarin rojuista ei tietoa minulla.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: stage 1 päivitystä..
Joo, kyllä niitä ihan 2-numeroisilla hintalapuilla on tupannut saamaan.Ysitonnni kirjoitti:Molemmat lastut? En tiedä uskallanko ite mennä noita piirejä ronkkimaanKäytettynä varmaan saattaa saada satasella?
Ostaessa varmaan luulit että jo se turbotonnari riittääYsitonnni kirjoitti:Luulen että toi steg1 pitäs riittää omaan käyttöön, mutta niinhä sitä nyt sanotaan

Kyllähän sen muistaakseni huomaa. Toki koko putkiston vaihtamalla saat reilusti vakiota mureammat äänetYsitonnni kirjoitti:Ps. vaikuttaako vakiota parempi DP paljonkin ahtimen heräämiseen? Tosiaan meinasi tuon steg1 kaveriks ihan rähinöidenkin puolesta vapaammin virtaavaampaa putkistoo.

Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla