juu näinhän se on, vuonna 2007 vaan minun mielestä tais olla samalla tavalla ohjelmassa, mutta torstaina se kuitenkin aukesi, eikä perjantaina ainakaan tullut uutta tavraa mitenkään merkittävästi.9-5T kirjoitti:tämän hetken ohjelman mukaan selvästi perjantaina. Minä menen keskiviikoksi jotta saan ana beganat delarista kohtuu jonottamisella ne mitä tarvitsen. Outletista sitten mitä sopivaa sattuu löytymään
9-5T kirjoitti:Kyllä muutaman edellisen vuoden ohjelmassa on ollut torstaina 10.00 outlet myynti.a9000 kirjoitti:juu näinhän se on, vuonna 2007 vaan minun mielestä tais olla samalla tavalla ohjelmassa, mutta torstaina se kuitenkin aukesi, eikä perjantaina ainakaan tullut uutta tavraa mitenkään merkittävästi.9-5T kirjoitti:tämän hetken ohjelman mukaan selvästi perjantaina. Minä menen keskiviikoksi jotta saan ana beganat delarista kohtuu jonottamisella ne mitä tarvitsen. Outletista sitten mitä sopivaa sattuu löytymään
taitavat pitää vähän salatieteenä tuota outlet juttua, tiedä sitten, kohtahan sen näemme miten on
viggen kirjoitti:Käväsin tänään asioimassa liikkeessä niin juteltiin aukiolo ajoista, niin netistä löytyy nämä samt tiedot että Saab Ana begagnade delar on avoinna normaali liike aikoina ja Outlet myynti alkaa perjantaina klo 10.00
Öppettider
Försäljningen kommer att ske under fredagen och lördagen. Öppettider enligt nedan
Fredag kl 10-18
Lördag kl 10-17
http://www.anatrollhattan.com/begdelar
Ei se varmaan kerkiä vängätä kun etsii kuumeisesti jostain lippumyymälää mistä saisi Saabfestivaaleille lippujavaltteri kirjoitti: Uskooko core2 tätäkäänvai vänkääkö edelleen
![]()
Huomenna aamusta startti, ja sitten synkän woimasavupilven saattelemana kohti T-hättaniavaltteri kirjoitti: Kohta matkalle kohti trollhättania joten tämä tästä.