Hei,
vaihtaisin 9-5 2.2 TiDiin vm 2003 kaikki puslat polyuretaanisiin, jos vain tietäisin mitkä tilata.
Minkäkokoiset kallistuksenvakaimet kyseisessä pelissä on? Onko takana?
Kiitoksia etukäteen kaikesta tiedosta että saisi auton toimimaan paremmin!
Kimiis
Polyuretaanitpuslat
Re: Polyuretaanitpuslat
Selailemalla ja ETSI-nappia käyttämällä löytyy liikaakin tietoa puretaanien "hyvistä" puolista. Myös alustaversioista on omia keskusteluja.
Alustaversio löytyy kilvestä konepellin alla, kuskinpuolen lokarin takaosasta, kirjainsarjan (jotain tyyliin cf-ee-bb---fe) kun kerrot, niin joku viitsivä katselee mitä siinä on alunperin ollut.
-Sami
Alustaversio löytyy kilvestä konepellin alla, kuskinpuolen lokarin takaosasta, kirjainsarjan (jotain tyyliin cf-ee-bb---fe) kun kerrot, niin joku viitsivä katselee mitä siinä on alunperin ollut.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Polyuretaanitpuslat
Hei,
siis 9-5 2.2 TiD vm 2003 farkku koodilla CW-DS-H-H-5-BF.
Löysinkin tietoa että vakiota ovat palikat.
Mutta mitkä ovat vakion kallistuksenvaimentajien halkaisijat? Onko mitään hyötyä vaihtaa noita kallistuksen vaimentimen ja korin välisiä puslia?
Ehdotuksia mitä puslia kannattaa em. autossa vaihtaa uretaanisiksi ja mitkä pitää alkuperäisinä?
Tavoitteena saada tarkempaa ohjausta ja suuntavakavuutta Saabiin.
Terveisin,
Kimis
siis 9-5 2.2 TiD vm 2003 farkku koodilla CW-DS-H-H-5-BF.
Löysinkin tietoa että vakiota ovat palikat.
Mutta mitkä ovat vakion kallistuksenvaimentajien halkaisijat? Onko mitään hyötyä vaihtaa noita kallistuksen vaimentimen ja korin välisiä puslia?
Ehdotuksia mitä puslia kannattaa em. autossa vaihtaa uretaanisiksi ja mitkä pitää alkuperäisinä?
Tavoitteena saada tarkempaa ohjausta ja suuntavakavuutta Saabiin.
Terveisin,
Kimis