Heips taas!
Tässäpä on noita lisämittareita autoissa, ja tietenkin sen lisäksi omia mittareita.
Tässä ajattelin että niitä tulee helposti kahdennettua, esim lämpömittari ja turbollisissa ahtopainemittari.
Mutta onko tässä kahdentamisessa mitään järkeä?
Mittarien kahdentaminen
Re: Mittarien kahdentaminen
Ainakin ahtopainemittari on alkuperäisenä suuntaa antava. Järkeä on jos itse pitää. Muutenhan koko auton rakentelussa ei ole mitään järkeä.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: Mittarien kahdentaminen
Onhan se järkevää jos saa suuntaa-antavan mittarin viereen sellaisen joka näyttää tarkempaa. Mieluummin kyllä vaihtaa suuntaa-antavan tilalle tarkemman...
Lämpömittareihin ei välttämättä riitä 2. Antureitahan pitää olla etupuskurin lisäksi ainakin 2 paikassa pakoputkistossa sekä koneen joka kyljellä ja kaikkialla missä erilaisia nesteitä virtaa
Lämpömittareihin ei välttämättä riitä 2. Antureitahan pitää olla etupuskurin lisäksi ainakin 2 paikassa pakoputkistossa sekä koneen joka kyljellä ja kaikkialla missä erilaisia nesteitä virtaa

Re: Mittarien kahdentaminen
liteFun kirjoitti:Onhan se järkevää jos saa suuntaa-antavan mittarin viereen sellaisen joka näyttää tarkempaa. Mieluummin kyllä vaihtaa suuntaa-antavan tilalle tarkemman...
Lämpömittareihin ei välttämättä riitä 2. Antureitahan pitää olla etupuskurin lisäksi ainakin 2 paikassa pakoputkistossa sekä koneen joka kyljellä ja kaikkialla missä erilaisia nesteitä virtaa
vakoilla mennään en rupea mitään mittareita säätämään paitsi traktoriin missä ei toiminut alkuperäiset ja osa merkkivalosta pimeänä
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007