9-3 2,8 V6 turbo tulee vm. 2006!
Car and Driver Magazine, November 2004:
Engine puts out 210 horsepower and 195 pound-feet of torque in the CTS. With turbo, the Saab 9-3 version is expected to put out at least 280 horsepower and 280 pound-feet of torque. The engine will debut next summer in the 9-3 sedan and convertible, as well as the 9-3 Sporthatch wagon that debuts at the same time
Engine puts out 210 horsepower and 195 pound-feet of torque in the CTS. With turbo, the Saab 9-3 version is expected to put out at least 280 horsepower and 280 pound-feet of torque. The engine will debut next summer in the 9-3 sedan and convertible, as well as the 9-3 Sporthatch wagon that debuts at the same time
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Ja taas pupu meni pöksyyn, antais mennä heppojen reilusti yli 300 niin siinä olis auto jota ei välttämättä tarttis viilailla enään.
Mutta mä voisin vähän koklaa paljonko siitä irtois
Mutta mä voisin vähän koklaa paljonko siitä irtois
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Kyllä tommonen muutaman vuoden päästä kelpais kyllä kakkos autoks
Toisaalta tykkäsin jotenkin tosta uudesta astrastakin....mutta se hinta nousee aika kovaks tolla ahdetulla koneella + varusteilla.
Mut "pakko" alkaa katteleen muutakin kun ei kyllä tulevaisuudessa ole tarvetta noin isolle farkulle kun 9-5......
Toisaalta tykkäsin jotenkin tosta uudesta astrastakin....mutta se hinta nousee aika kovaks tolla ahdetulla koneella + varusteilla.
Mut "pakko" alkaa katteleen muutakin kun ei kyllä tulevaisuudessa ole tarvetta noin isolle farkulle kun 9-5......
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Vaikka jossain tilanteessa Saab tuntuukin "väärän kokoiselta" tai "liikaa kuluttavalta" tms. niin silti en muun merkkistä ostaisi. Saab kun on ainoa, jossa on jotain henkeä jäljellä. Vaan meinaavatpa ryvettää senkin (9-2X, 9-7X)!
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
- Rin-tin-tin
- "Viggen"
- Viestit: 604
- Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 00:32
- Paikkakunta: Borgå
Mitenkä olisi paluu tulevaisuuteen?
Kakstahtinenhan sen olla pitää; kuvitelkaa nykysillä synteettisillä öljyillä ja dieselin kehittyneellä ruiskutekniikalla, sytytys joka kierroksella, huikea kiihtyvyys, moottorin keveys........minkähänlainen soundi siitä lähtis
Kakstahtinenhan sen olla pitää; kuvitelkaa nykysillä synteettisillä öljyillä ja dieselin kehittyneellä ruiskutekniikalla, sytytys joka kierroksella, huikea kiihtyvyys, moottorin keveys........minkähänlainen soundi siitä lähtis
Where have all the 2-strokes gone?
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Itse asiassa:
Ford meinasi ottaa Fiestoihin jo 90-luvun puolivälissä käyttöön 2-tahtiset bensakoneet. Testit menivät erinomaisesti, mutta lopullisen käyttöönoton esti kaksarin HUONO MAINE! Hölmöä. Aussit ovat kaikessa hiljaisuudessa kehittäneet ruiskun kaksitahtisiin, ja nämä myllyt tulevat (vai tulivat) ensimmäisenä veneisiin.
Jenkeissähän käyttävät joissakin isoissa rekoissaan kaksitahtidieseleitä...Tosin niistä en kyllä osaa sanoa, onko ne sitten jotain maansiirtovehkeitä...
Ford meinasi ottaa Fiestoihin jo 90-luvun puolivälissä käyttöön 2-tahtiset bensakoneet. Testit menivät erinomaisesti, mutta lopullisen käyttöönoton esti kaksarin HUONO MAINE! Hölmöä. Aussit ovat kaikessa hiljaisuudessa kehittäneet ruiskun kaksitahtisiin, ja nämä myllyt tulevat (vai tulivat) ensimmäisenä veneisiin.
Jenkeissähän käyttävät joissakin isoissa rekoissaan kaksitahtidieseleitä...Tosin niistä en kyllä osaa sanoa, onko ne sitten jotain maansiirtovehkeitä...
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
- Rin-tin-tin
- "Viggen"
- Viestit: 604
- Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 00:32
- Paikkakunta: Borgå
Jep jep. 2-t autoissa tehtiin viimeksi 60-luvulla ja tekniikka periytyi ajalta ennen sotaa.... ja nekin, jotka vielä 80-luvulla tehtiin oli maassa jota ei ole.
Fiestaan ei tullut kakstahtista, mutta jotakin moottorin kehityksestä kertoo esim. mopojen 2-t moottorit ruiskulla. Aprilian Ditec viritelmä on "putsannut pöydältä" tehokkuudessa ja kulutuksessa muut samankokoiset sekä 2-t että 4-t moottorit ja sinistä savua ei näy - sinänsä sääli.
Suuria laivadieseleitä on tehty ijät ajat myös 2-tahtisina .
Fiestaan ei tullut kakstahtista, mutta jotakin moottorin kehityksestä kertoo esim. mopojen 2-t moottorit ruiskulla. Aprilian Ditec viritelmä on "putsannut pöydältä" tehokkuudessa ja kulutuksessa muut samankokoiset sekä 2-t että 4-t moottorit ja sinistä savua ei näy - sinänsä sääli.
Suuria laivadieseleitä on tehty ijät ajat myös 2-tahtisina .
Where have all the 2-strokes gone?
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
Juu mut lastu on hyvä juttu, tuossakin on puhallin joten tehoille ei ole rajaa. Mikäpä voittaisi kunnon tunaamista konehuoneen puolella kun saa lisää potkua arsen allepotkuhousu kirjoitti:Ja taas pupu meni pöksyyn, antais mennä heppojen reilusti yli 300 niin siinä olis auto jota ei välttämättä tarttis viilailla enään.
Mutta mä voisin vähän koklaa paljonko siitä irtois
Eli tiivistettynä: Mikä on kun painetta ei ole koskaan liikaa ahtimessa WHEE
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
No et se sinäkään mikään tervejärkinen ole ku alat heittään tommoisa skeidaa Sepa ja minä tulemme mielellämme purkamaan autostasi muutaman osan jos meinaat vaihtoa edes miettiä johonkin muuhun _o/Milli kirjoitti:Oon miettinyt kans tohon nelikkoon siirtymistä ja mielessä on vilahdellut.. S*baru i*preza... Jos tuommonen s*baru kakkosautoksi..
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
No onneksi en kuitenkaan ole itseä koskaan fiksuksi kehunutkaan saatika kuvitellut tai luullut.9000cst kirjoitti:No et se sinäkään mikään tervejärkinen ole ku alat heittään tommoisa skeidaa icon_lol.gif Sepa ja minä tulemme mielellämme purkamaan autostasi muutaman osan jos meinaat vaihtoa edes miettiä johonkin muuhun _o/ icon_cool.gif icon_wink.gif
Oulussa pyörii jo puolen kymmentä leuhkaa vouhottajaa Impukoilla niin alkaa tarttuun.