pohjosen suolasilla teillä hankittu ruoste. Virisoftaa sisään sitte vaan
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
t. Micke turusta
yleensä se kytkin vanhuuttaan antautuu kun tehonlisäystä tulee.uudestakaupungistasaab kirjoitti:hajoaako auto huomattavasti helpommin/nopeammin jos vaikka ihan vähän virittää?
Eikait se siitä mihinkään sen ihmeemmin hajoa. Tuskin kukaan saabisti tääl suomessakaan vakiosaabilla ajelee. Ei maksa juuri mitään, rauta on hyvä sellasenaan. Helpottaa tietysti löytää joku paikallinen softaaja.uudestakaupungistasaab kirjoitti:Juu ei oo ruostees pahemmi....hehheh.
mites toi virisofta, onko ihan tyhmä ajatus, hajoaako auto huomattavasti helpommin/nopeammin jos vaikka ihan vähän virittää? mitä maksoo, osaanko itte laittaa, tarviiko vaihtaa muuta kun softa? vai tartteeko myös hardwarea vaihtaa?
caitsu, barcelonasta
Kuulostaa ihan appiukolta kun ekan kerran ajeli mun tonnarillauudestakaupungistasaab kirjoitti:mutta tämä uusi tonnarini...aivan fantastinen peli, mikä pehmeys, voima, hillitty charmi.
Siistin ja ryhdikkään näköinen satku - ja taatusti harvinainen tuolla! Tuota 2D - 100hv - M4 -versiota ei liene Pohjoismaiden ulkopuolelle koskaan tehtykään (ellei ehkä Britanniaan?). Sikäläisistä ajoneuvotietokannoista ei varmaankaan ole löytynyt 100 hv versiota, joten tehoksi on sitten lipsahtanut sikäläisen karvalakkimallin (joka sekin lienee siellä tuiki harvinainen nykyään) teho.uudestakaupungistasaab kirjoitti:kattokee....mun vanhaa myydään
http://www.coches.net/saab-900-900i-2p- ... -covo.aspx
on tullu 18hv lisää, aluvanteet, ja kilometrejä 20tkm vähemmän....