Autoon on uusittu: Turbo, (jo 90000km paikkeilla!!!), kaasuläppäkotelo, sytytysmoduli, kampiakselin nopeustunnistin, jarrulevyt.
Otin heti öljypohjan auki, hieman oli joissain paikoissa öljypohjassa sitä kittiä muttei paljon, metallia oli jonkun verran imusihdin luona pohjassa ja imusihdissä vähän, (tasapainoakselien rattaat?). Katkaisen tuon tasapainoakselien ketjun, ja tarkistan laakerit. Laakeripukkien kiristystiukkuuksista löysin seuraavia arvoja: kampiakseli 110Nm, kiertokanget 48Nm, lieneekö oikeat?
Mistä tunnistaa onko huohotinpäivitys asennettu?
Paljonko saa olla turbossa välystä? Kokeilin käsikopelolla pakopuolen siivistä, niin arviolta alle 0,5 mm holkkui...
Mites, onko radiossa niitä turvakoodikyselyitä akun irroituksen jälkeen? Jos on niin saako sen kyselyn poistettua jotenkin? (Käyttöohjekirjaa, eikä koodeja tullut mukana, auto on tuotu ruotsista 2006).
Keskuslukituksen kauko-ohjaus ei toimi kummallakaan avaimella, (uusin paristot),
ledi kojetaulun päällä alkaa vilkkumaan kun katkaisee virrat, mitähän paikkaa siinä pitäis alkaa tinaamaan?
Huoneistokeskuksen releen tinasin, ja valot toimii nyt.

Kiitoksia jo etukäteen, uskalsin auton ottaa kun on tämä hieno ja toimiva foorumi.