Vielä voisi kommentoida noihin ekotekoihin sen verran, vaikka en nyt oikein tohon kangaskassi touhuun syttynytkään niin olen minä ekotekojakin tehnyt. Esim. en haaskaa lämmityksessä, vaan tulen talvellakin toimeen vallan mainiosti 18 asteisessa kämpässä Heti jos menee kahteenkymppiin tai yli niin alkaa ahdistaa. Suihkussakaan en lotraa vettä turhaan vaan pesen nopeasti itseni, enkä jää sinne turhia lauleskelemaan vaikka minulla kyllä hyvä ääni onkin, mutta se vaan pilaantuu ulos tullessaan
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Mimmi kirjoitti:E85:n jakelu tulee olemaan koko maan kattava 1.1-2011 alkaen.
Nyt on menny uutimet kokonaan ohi. Missäs tämä fakta on esitetty? Ja mitä tarkoittaa maan kattava? Utsjoelle yks tankkauspiste ja koko maa on sillä katettu?
Lähinnä sillä kiinnostaa kun olisi mahdollisesti lähiaikoina tuo softan päivitys ajankohtainen. Että jospa silloin kannattaisi ottaa ko. käyttöön sopiva softa.
Tai vaihtoehtoisesti odotettava vielä hetki ja pilattava ilmakehää tavan penssiinillä
Mimmi kirjoitti:E85:n jakelu tulee olemaan koko maan kattava 1.1-2011 alkaen.
Nyt on menny uutimet kokonaan ohi. Missäs tämä fakta on esitetty? Ja mitä tarkoittaa maan kattava? Utsjoelle yks tankkauspiste ja koko maa on sillä katettu?
Lähinnä sillä kiinnostaa kun olisi mahdollisesti lähiaikoina tuo softan päivitys ajankohtainen. Että jospa silloin kannattaisi ottaa ko. käyttöön sopiva softa.
Tai vaihtoehtoisesti odotettava vielä hetki ja pilattava ilmakehää tavan penssiinillä
Varmaan tarkoittaa sitä, että jatkossa jakelua ei rajoiteta vain pääkaupunkiseudulle, kuten nykyään. Tuskin kuitenkaan tulevaisuudessakaan löytyy jokaiselta st1-asemalta, koska ei ole tälläkään hetkellä kuin seitsemällä asemalla koko pk-seudulla.