Nyt jos täältä saisi jonkunlaista apua miten tuo otsikon mukainen ketju ng900:sta lähtee. kone on 2.0T
Tarkoitus oli viikonloppuna ketju ottaa pois
Sen verran olen kysellyt korjaamolta että konetta ei tarvi nostaa pois. Mutta oikein muuta en ole saanut irti. Oli tässä aikasemmin jo pelko että konekkin on nostettava, mutta kerta korjaamolla ovat noita ketjuja vaihdelleet noihin ng satkuihin kone paikallaan, niin uskottava on ettei onneksi niin isoon toimenpiteeseen tarvi ryhtyä ja kone saa pysyä paikallaan.
Vinkkejä odotellen
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Nyt jos täältä saisi jonkunlaista apua miten tuo otsikon mukainen ketju ng900:sta lähtee. kone on 2.0T
Tarkoitus oli viikonloppuna ketju ottaa pois :idea:
Sen verran olen kysellyt korjaamolta että konetta ei tarvi nostaa pois. Mutta oikein muuta en ole saanut irti. Oli tässä aikasemmin jo pelko että konekkin on nostettava, mutta kerta korjaamolla ovat noita ketjuja vaihdelleet noihin ng satkuihin kone paikallaan, niin uskottava on ettei onneksi niin isoon toimenpiteeseen tarvi ryhtyä ja kone saa pysyä paikallaan.
Jamppa kirjoitti:Sen verran olen kysellyt korjaamolta että konetta ei tarvi nostaa pois.
PCS:n Pete sanoi, että kone pitäisi nostaa pois. Ketjun saa kyllä pois nostamatta konetta pois, mutta ketjun kiristimiä ei. Ja jos niitä ei oteta pois, voivat ne alkaa elää "omaa elämäänsä".
Jamppa kirjoitti:Sen verran olen kysellyt korjaamolta että konetta ei tarvi nostaa pois.
PCS:n Pete sanoi, että kone pitäisi nostaa pois. Ketjun saa kyllä pois nostamatta konetta pois, mutta ketjun kiristimiä ei. Ja jos niitä ei oteta pois, voivat ne alkaa elää "omaa elämäänsä".
Laakkosella kertoivat että remontin missä sinne vaihdetaan rattaat ja ketjun, niin ei konetta nosteta pois. Ja käsittääkseni pitäisi silloin myös päästä sinne kiristimeenki käsiksi jos kerran nuo rattaatkin voi vaihtaa. Kuulema konetta pitäisi vaan pikkasen laskea siitä jakopään puoleisesta päästä alemmas, mutta ei paljoa.
Eikö sieltä vaan pidä poistaa ne laahaimet samalla tavalla kun tonnisessakin, kun kiristin on käsittääksni hydraulinen?
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin