Yleisurheilun EM-kisat - Barcelona

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
juhokare
"Hölösuu"

Yleisurheilun EM-kisat - Barcelona

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Olen näitä vähän seuraillut. Mutta esitän kysymyksen, montako mitallia epäilette Suomen saavan ja ketkä mahdollisesti?

Itse epäilin ennen jo kisoja, että 1-2 mitallia (väriä en uskalla arvata, en ainakaan kultaa), mutta nyt olen nostanut sen 1-3 mitalliin. Jo ennen kisoja suosikkejani olivat Teemu Wirkkala ja Tero Pitkämäki, joihin voisi myös lukea mukaan Tommi Evilä. Jompi kumpi kahdesta ensimmäisestä onnistuessaan tuovat ainakin yhden mitallin.

Mitä veikkailette?
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Azanovix
"Hölösuu"

Re: Yleisurheilun EM-kisat - Barcelona

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

"Me ollaan hävitty tää peli"
:lol:
juhokare
"Hölösuu"

Azanovix kirjoitti:"Me ollaan hävitty tää peli"
:lol:
Joo, mitallit ovat tiukassa. :)
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Onneksi Räty on vielä voimissaan: http://blogit.mtv3.fi/radynrykaisy/2010 ... astrofina/
Seppo Räty kirjoitti:Itse toivon keihäsfinaalilta ennen kaikkea sitä, että noin viiden heittäjän kovin ryhmä tarjoaisi katsojille kovatasoisen ja hyvän keihäskilpailun. Joitain kiinnostaa eniten nähdä se suomalaismitali, minä haluan nähdä kovatasoisen kisan.
On toki kiva seurata suomalaisten edesottamuksia, mutta kun katsoo kisoja avarakatseisemmin, on siellä nähtävissä huikean kovaa taistelua vähän lajissa kuin lajissa.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
ysitonnari93
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Ei mitään hajua :!: Mun yleisurheilu tuntemus ja seuranta on päättynyt jo aika päiviä sitten :!: Kaksi suomalaista yleisurheilijaa osaan nimetä ulkomuistista jos niitä kysytään ja ne ovat Paavo Nurmi sekä Lasse Viren 8) (Pentti Matikaisen :saab: mainos on myös nähtävissä you tubessa :D Rinka Ropo oli myös aika hyvän näkönen pakkaus :mrgreen:
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
juhokare
"Hölösuu"

jariha kirjoitti:Onneksi Räty on vielä voimissaan: http://blogit.mtv3.fi/radynrykaisy/2010 ... astrofina/
Seppo Räty kirjoitti:Itse toivon keihäsfinaalilta ennen kaikkea sitä, että noin viiden heittäjän kovin ryhmä tarjoaisi katsojille kovatasoisen ja hyvän keihäskilpailun. Joitain kiinnostaa eniten nähdä se suomalaismitali, minä haluan nähdä kovatasoisen kisan.
On toki kiva seurata suomalaisten edesottamuksia, mutta kun katsoo kisoja avarakatseisemmin, on siellä nähtävissä huikean kovaa taistelua vähän lajissa kuin lajissa.
Ja suomalaiset eivät harmillisesti ole pysyneet mukana. Ovat useammin alisuorittaneet tämän kesään tasoon. Räty on mielestäni siinä oikeassa, että oma taso urheilijalla täytyy olla vain lähes koko ajan niin kova, että sillä lähes pakolla pärjää arvokisoissa!
juhokare
"Hölösuu"

Keihäästä tulee ainoat mitallit, luulen näin. Huvittavaa on, että SUL asetti tavoitteeksi muistaakseni noin 12 mitallia. :lol:
rälläkkä
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

juhokare kirjoitti:Keihäästä tulee ainoat mitallit, luulen näin. Huvittavaa on, että SUL asetti tavoitteeksi muistaakseni noin 12 mitallia. :lol:
3 mitalia ja neljä pistesijaa. Mutta eipä sieltä taida tulla kuin yksi mitali ja sen ottaa Pitkämäki.
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

En ylläty, vaikka mitali jää tulematta. Luulenpa, että kasikolmosella ei mitalia vielä oteta ja välttämättä parempaan ei suomalaiset pysty. Ja vähän pelkään, ettei Evilä pysty toistamaan ihmetekoaan muutaman vuoden takaa. Näistä asetelmista kun lähdetään kisaa seuraamaan, suomalaiset voivat jopa yllättää iloisesti :D

Ensimmäinen pistesija tuli jo: http://www.mtv3.fi/urheilu/yleisurheilu ... 07/1164490
rälläkkä
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Mimmi kirjoitti:
rälläkkä kirjoitti:Mutta eipä sieltä taida tulla kuin yksi mitali ja sen ottaa Pitkämäki.
Keneltä?
No vitustako minä tiedän kuka siellä palkinnot jakaa...
juhokare
"Hölösuu"

rälläkkä kirjoitti:
juhokare kirjoitti:Keihäästä tulee ainoat mitallit, luulen näin. Huvittavaa on, että SUL asetti tavoitteeksi muistaakseni noin 12 mitallia. :lol:
3 mitalia ja neljä pistesijaa. Mutta eipä sieltä taida tulla kuin yksi mitali ja sen ottaa Pitkämäki.
Sitten muistin väärin. Yksi mitalli on hyvin mahdollista. Pituushypyssä näytti olevan taso niin kova, ettei tule kuin ehkä pistesija.
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

No Pitkämäkihän se viskasi sitä keppiä pronssin edestä :D
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

dimebak kirjoitti:No Pitkämäkihän se viskasi sitä keppiä pronssin edestä :D
Hienoa! Ja Virkkala toi pistesijan. Pikaviestijoukkue myös pisteillä (jos maaliin pääsevät) ja pituudessa mahkut myös. Eihän toi nyt niin huonosti ole. Seuraavaa mestaria saamme tosin vielä odottaa.. 8)
Vastaa Viestiin