Ei ainakaan vielä tarvitse uusia muutakuin tuo hihnapyörän pultti..ysitonnari93 kirjoitti:Pika info: Veljekset Mäntykorpi lomilla 9.8. asti, jos osatarve iskee.

Kompura siirretty sivuun ja paisari irti.
Turbon ja pakosarjan väliset mutterit löysytetty, ennenkä otan noi irti niin pitääkö turboa ja putkistoa tukea altapäin??
Tähänmennessä tehty:
Sisälokari poissa
Hihna irti
Nesteet ja öljyt poissa.
Kompura sivussa
Paisari irti
Tulpat irti.
tärkeimmät työkalut

Minä katsoin 2006 eka kertaa tontun konepellin alle ja totesin silloin että tuonne ei parane mennä sormeilemaan, mutta olen purkanut yhden tontun tänä kesänä atomeiksi. Kannenkin sain irti alkuhämmennyksen jälkeen saman päivän aikana vaikka aamulla tuntui että siihen menee kaksi päivää
  Minä katsoin 2006 eka kertaa tontun konepellin alle ja totesin silloin että tuonne ei parane mennä sormeilemaan, mutta olen purkanut yhden tontun tänä kesänä atomeiksi. Kannenkin sain irti alkuhämmennyksen jälkeen saman päivän aikana vaikka aamulla tuntui että siihen menee kaksi päivää  Nyt on tullut asennettua purkutontusta käyttikseen sähkölasit / peilit ja vakkari. Alkaa tuntua siltä että kyllä se ihan ihmisen tekemä auto on
  Nyt on tullut asennettua purkutontusta käyttikseen sähkölasit / peilit ja vakkari. Alkaa tuntua siltä että kyllä se ihan ihmisen tekemä auto on