Samasta aiheesta ollut juttua ennenkin, mutta apuja tarvittaisiin. ACC siis puhaltaa lämmintä (=kuumaa) riippumatta siitä mikä on tavoitelämpötila, ainoastaan jos asettaa sen (siis lämmönvalitsimen) asentoon "LO" tulee kylmää ilmaa.
Kerran (ainakin) on myös ollut toisinkin päin, eli tulee ainoastaan kylmää ilmaa, paitsi jos lämmönvalitisin on asennossa "HI", tulee kuumaa.
Kalibrointi ei tehonnut, mitä seuraavaksi?
ACC ei oikeen pelitä
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
ACC ei oikeen pelitä
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
Ei tullut mitään vikakoodeja.Mimmi kirjoitti:Sinulla on joko kylmäaineet "taivaalla" tai matkustamon lämpötila-anturi viallinen.
Tulikos muten mitään vikakoodeja kalibroinnissa (siinähän pitäisi näkyä 0 ja jos tulee jokin muu numero, ne ovat vikojen lukumäärä).
Toi lämpötila anturi on kyllä pitänyt pelottavaa meteliä aina välillä, onkos se miten iso homma vaihtaa, jos siitä lähtisi vikaa hakemaan...
-Heikki
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
Niin siis onkohan CS:ssä anturi eri paikassa kun CD:ssä? Minä en ainakaan näe että tuhkakupin irroittamisesta olisi hyötyä. Mutta tuo ACC paneli täytyy siis kiskaista irti...Mimmi kirjoitti:Kampea ritilä päältä pois ja sitten itse anturi lähtee SISÄÄNPÄIN pois kojelaudasta (kannattaa ottaa tuhkakuppi pois ja sitä kautta saa (pienen) käden sinne taakse). Itse tosin jouduin ottamaan ACC:n paneelin pois, jotta sain käden mahtumaan taakse. Minulta löytyy anturin vastusarvotaulukko, jos haluat tarkistaa sitä.
-Heikki
[/url]
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
Tonnarin kojelautahan on kasattavissa eri järjestykseen, joten tuhkis voi olla eri paikoissa.
Ota varovasti toi ACC:n paneelielektroniikkolootineen pois. Mulla se oli vain kevyesti työntämällä paikallaan. Mulla oli tuhkis sen alla ja tuhkisen aukosa sai sormilla työnnetyksi ACC:n pois paikaltaan. IrrotaACC:n liittimet takaa, muistaakseni kaksi isoa sarjaa ja irrota anturi sitten takakautta. Kannattaa tietty ottaa ekaksi toi anturin suojaritilä pois.
Nimim. sata kertaa ACC:n kanssa tapellut
Ota varovasti toi ACC:n paneelielektroniikkolootineen pois. Mulla se oli vain kevyesti työntämällä paikallaan. Mulla oli tuhkis sen alla ja tuhkisen aukosa sai sormilla työnnetyksi ACC:n pois paikaltaan. IrrotaACC:n liittimet takaa, muistaakseni kaksi isoa sarjaa ja irrota anturi sitten takakautta. Kannattaa tietty ottaa ekaksi toi anturin suojaritilä pois.
Nimim. sata kertaa ACC:n kanssa tapellut