Itse olin tien tukkona harmaalla 9-3 Sport Sedanilla kärri perässä.
AeroD takapaksissa 9-5 farkussa?
-
Harald Hirmuinen
- "Tuplakaasari"
AeroD takapaksissa 9-5 farkussa?
Kukas huristeli mun ohi mustalla 9-5 farkulla Oriveden pohjoispuolella ysitiellä tänään? Silmään pisti AeroD- merkki takaloosterissa. 
-
Alihankkija
- "Aero"
Re: AeroD takapaksissa 9-5 farkussa?
Musta AeroD farkku bongattu Vantaalta, Karjopolun talojen parkkikselta. Siinä päiväkävelyllä ohi mennessäni huomasin. Klubitarrat näytti olevan. Lieneekö sama ? Pikanttina yksityiskohtana c-pilareissa Classic-tarrat.
Onks tää sama mikä nimimerkki Jussi T5R:llä oli aikoinaan?
No ei... luitko edellisen viestin?VKe kirjoitti:Onks tää sama mikä nimimerkki Jussi T5R:llä oli aikoinaan?
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
No kyllä minä luin, kuinka niin?G-mies kirjoitti:No ei... luitko edellisen viestin?VKe kirjoitti:Onks tää sama mikä nimimerkki Jussi T5R:llä oli aikoinaan?
Matti
Ajattelin vaan jos tuo samainen auto olis ollu kierrossa mimmiltä jussille tai jotain sinnepäin...
Mutta noita farkku-AeroD-Saabeja on siis kaksi tummaa.
Pikanttina yksityiskohtana Jussin auto oli muistaakseni "Aero D", Mimmin taasen "AeroD", eli Jussi jätti kirjainten väliin hieman väliä.VKe kirjoitti: Mutta noita farkku-AeroD-Saabeja on siis kaksi tummaa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Kiitos aerolle tiedosta !!
Anteeksi viisasteluni. Eihän kaikki voi millään tietää/muistaa kaikkea. Mimmillä ja Jussilla taisi olla omat Aero D:nsä ajossa samaan aikaan, jos en ihan väärin muista. Mimmillä musta ja Jussilla se tummansininen. Jussi harrasti 19" Volvovanteita ja Mimmi pysytteli orkkistarjonnassa.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki