Strömbergin neula ja saatavuus
Strömbergin neula ja saatavuus
Tutulla vanhemmalla Saabistilla ois seuraavaa pulmaa:Strömbergin neulat yms.saatavuus eli CD175 strömppä autossa ja säädössä käytti niin oli mainittu et kannattais vaihtaa neula, seosputki ja uimuriventtiili. Motonet näyttää nollaa kaikille muille paitsi seosputkelle vaan miten marmoritiski ? Onko tietoa saatavuuksista ja hinnoista, kiitos ja ylipäätään mistä vois löytää.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Re: Strömbergin neula ja saatavuus
Mites nuo bilteman korjaussarjat? Mitä pitävät sisällään?toms kirjoitti:Tutulla vanhemmalla Saabistilla ois seuraavaa pulmaa:Strömbergin neulat yms.saatavuus eli CD175 strömppä autossa ja säädössä käytti niin oli mainittu et kannattais vaihtaa neula, seosputki ja uimuriventtiili. Motonet näyttää nollaa kaikille muille paitsi seosputkelle vaan miten marmoritiski ? Onko tietoa saatavuuksista ja hinnoista, kiitos ja ylipäätään mistä vois löytää.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: Strömbergin neula ja saatavuus
Jos ei muualta tärppää, niin http://www.kaasutinexpertti.fi auttaa. Tuolta saa korjaussarjoja, joissa on tuo uimuriventtiili + tiivisteet ja kalvo. Neuloja saa ostaa erikseen, ehkä myös seosputken.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Re: Strömbergin neula ja saatavuus
Itse kun kyselin kaasutinexpertiltä noita korjaussarjoja, niin sain vastaukseksi seuraavaa:
"
Sopiva huoltosarja kaasuttimeen on CD-208 ja täydellistä perushuoltoa varten tarvitaan vielä säätöneula + suutinputki (50 euroa), joiden vaihtamiseen tarvitaan säätötyökalu ja hieman taitoa.
Tavaraoita on heti saatavana.
Voit tilata tuotteet vaikka näin sähköpostin välityksellä, sillä säätöneulaa ja pääsuutinta ei ole nettikaupassa esillä.
Terveisin
Tuomo Kukri-Suonio
Suomen Kaasutinexpertti oy
"
Itsellä siis Saab 99 vuosimallia 1984, ja kaasarin päällä luki vain Zenith-Strömberg 175 CD.
Ja tuo korjaussarja maksaa Kaasutinexpertillä 50€.
"
Sopiva huoltosarja kaasuttimeen on CD-208 ja täydellistä perushuoltoa varten tarvitaan vielä säätöneula + suutinputki (50 euroa), joiden vaihtamiseen tarvitaan säätötyökalu ja hieman taitoa.
Tavaraoita on heti saatavana.
Voit tilata tuotteet vaikka näin sähköpostin välityksellä, sillä säätöneulaa ja pääsuutinta ei ole nettikaupassa esillä.
Terveisin
Tuomo Kukri-Suonio
Suomen Kaasutinexpertti oy
"
Itsellä siis Saab 99 vuosimallia 1984, ja kaasarin päällä luki vain Zenith-Strömberg 175 CD.
Ja tuo korjaussarja maksaa Kaasutinexpertillä 50€.
Re: Strömbergin neula ja saatavuus
Kiitoksia vastauksesta! Eli satasen paukku jos laittaa kaasarin kuntoon. Jos besankulutus kaupungissa tippuu vaikka 2l / 100 km ja 10 000 km vuosi niin tekee säästöä 3€ / 100 km eli 30€ / 1000km eli 300€ / 10 000km eli sijoitus on kannattava.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Re: Strömbergin neula ja saatavuus
Mulla on Kaasutinexpertin satsilla huollettu kaasutin 99:ssä. Kannattaa lisäosina ottaa kaasutinläpän akselistefat, eivät tule satsissa mukana mutta kannattaa vaihtaa 

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001