Mä käytän nykyisin vaan mäkkiä, ei tarvita mitään viruksentorjuntaohjelmia

Hyvä kun tarkensit, että sekoilit kahden eri valmistajan ohjelmien välillä.lucaf kirjoitti: hyvä kun pyysit tarkentamaan, nimittäin mielessä oli viimeaikaiset taistelut f-securen tietoturvan kanssa ja sen resurssisyöppöisyys. Taisi mennä puurot ja vellit sekaisin. Muistaakseni kuitenkin myös norton käyttää enemmän keskusmuistia verrattuna esim tuohon Microsofin omaan tietoturvaohjelmaan joka on todella kevyt ja sopii hyvin vanhempaankin koneeseen.
kahdessa ystävieni koneissa norton virustorjunta on estänyt Vista service pack 2- asentamisen ja siitä ne huonot vibat nortonia kohtaan on tullut.
tai "Norton on yhteistyössä Yhdysvaltain hallituksen ja tiedustelupalvelujen kanssa, PIFTS.exe on näille takaovi käyttäjän koneelle"9000CD23T kirjoitti:Sattuipa aiemmin....
http://www.mbnet.fi/net.nyt/juttu.aspx?id=2906
Mulla on F-Secure 2010 vuoden lisenssi kolmelle koneelle (39.90€ uuden koneen ostaessa).espe kirjoitti:Mä oon jo lakannu taistelemasta noiden kanssa. Meillä on f-secure kolmessa koneessa hintaan 79,90/2v. Uusi f-secure 2010 on huomattavasti kevyempi kuin aikaisemmat versiot ja toimii ihan huomaamattomasti eikä käytä ihan hirveesti resursseja ja onhan se suomalainen... eli toimii huomaamattomasti ja löytää lähes kaikki mömmöt ajoissa, paitsi Baglen uusimmat variantit...
Kaikenkaikkiaan ihan toimiva systeemi kohtuuhintaan. Makuasia, mutta näin meillä...