

solex kirjoitti:Ostin juuri toisen satkunJa totesin että sen virtalukko ei toimikaan ihan niin kuin on tarkoitus. Proleemana on että avain lähtee pois kaikissa asennoissa
. Katsastaja ei vissiin oikein tykkää tästä toimintatavasta. Mitähän tarvis tehdä?
Avainkoodi löytyy valmistenumeron vierestä pahvisesta huoltokortista (jossa on määräaikaishuoltojen leimat sataantuhanteen asti ja sen jälkee hiljaisempaa), ja kaikkien lukkopatruunoiden kyljestä myös. Jos ei kortin puuttuessa tohdi virtalukkoa alkaa irrottelemaan, takaluukun lukko saattaa olla vähemmän työläs irrottaa.solex kirjoitti:Noh, on kaksi avainta mutta kummatkin yhtä kuluneita eli lähtevät virtalukosta pois joka asennossa. Onko kellään tietoa paljonko mahtaa kustantaa uuden originaalin avaimen tilaaminen. Löytyykö muuten autosta jostain päin avimen sarjanumeron tiedot.
Yksitellen Saabilta ostettuna lienevät hyvinkin hintavia, mutta jos tuo yksi Laakkosen tarjous lukkosarjasta ei ole kovin pajon poikkeava normaalihintatasosta, niin kokonainen sarja lukkoja kuulostaa hyvinkin edulliselta, neljä tonnarin lukkoa 131 eur.dimebak kirjoitti:Menee vähän ohi aiheen, mutta mitähän maksaa uudet lukot? Omaan olis tarkoitus laittaa kaikki muut lukot uusiksi paitsi virtalukko joka on lähes uusi.