Itselle ei ysitonnareissa kelpaa mikään muu kuin CD. Siinä mallissa on sitä jotain tiettyä tyylikkyyttä ja näköä. CC menee vielä jotenkin mutta CS mallista täytyy sanoa että siinä muotoilu (lähinnä perä) on jotenkin mielestäni pahan näköinen, eikä sovi malliin ollenkaan.
Mutta mielipiteitähän on harvassa täysin samanlaisia
NG 9-5 2.0TiD -10 9-5 2.3t -98 9000 CD 2.0 -96 900i 5D -88 90 -84 M-B 200D w123 -83 Fiat Punto -98
Nyt kun täällä on makutuomareita paikalla, niin vois kysyä et kumpi cc on siistimpi? Talvitonttu kapseleilla
vai kesätonttu aluilla itse ei saa päätettyä.
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Lossi kirjoitti:Itselle ei ysitonnareissa kelpaa mikään muu kuin CD. Siinä mallissa on sitä jotain tiettyä tyylikkyyttä ja näköä. CC menee vielä jotenkin mutta CS mallista täytyy sanoa että siinä muotoilu (lähinnä perä) on jotenkin mielestäni pahan näköinen, eikä sovi malliin ollenkaan.
Ekan generaation CD on mulle edelleen Se Juttu tonnareista, vaikka muitakin koreja varsin kauniina on näkynyt. Bridgespoikka, Airflow ja 16" Aero-vanteet alle ~40mm pudotettuun CD-tonttuun ja rrrrrrrrrok. Ai hemmetti, juuri tuollastahan mä olen kasaamassa, yllättäen .
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Lossi kirjoitti:Itselle ei ysitonnareissa kelpaa mikään muu kuin CD. Siinä mallissa on sitä jotain tiettyä tyylikkyyttä ja näköä. CC menee vielä jotenkin mutta CS mallista täytyy sanoa että siinä muotoilu (lähinnä perä) on jotenkin mielestäni pahan näköinen, eikä sovi malliin ollenkaan.
cs on hirveä jos siinä ei ole takapoileria
Samaa mieltä
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Vanha cs sai vähän koripäivitystä iisalmesta ja pohjat nykersin itse, Muuramen teollisuuskylässä hoidettiin viimeinenn silaus, samalla laitoin uudet lokarit, vasen kylki maalattiin, myös oikean kupeen oven aluset, "takaposkimuovit", spoileri, puskurit, kaarilistat
viel myllytys maalaamattomille osille ja vaha niskaan, jopa värisävykin meni kohdalleen, ei häivytyksiä.
Vanha cs sai vähän koripäivitystä iisalmesta ja pohjat nykersin itse, Muuramen teollisuuskylässä hoidettiin viimeinenn silaus, samalla laitoin uudet lokarit, vasen kylki maalattiin, myös oikean kupeen oven aluset, "takaposkimuovit", spoileri, puskurit, kaarilistat
viel myllytys maalaamattomille osille ja vaha niskaan, jopa värisävykin meni kohdalleen, ei häivytyksiä.
Makeen näköinen!
Sopivasti madallettu eikä perä roiku, millainen alusta sulla tuossa on?