Kiitoksia edellisistä vastauksista!
Miten tuo ohjauspaneeli oikein irroitetaan ja mistä tietää ACC-version?
ACC
Re: ACC
ajomies kirjoitti:Kiitoksia edellisistä vastauksista!
Miten tuo ohjauspaneeli oikein irroitetaan ja mistä tietää ACC-version?
Jos autosi on aikaisemmin mainitsemasi -95, niin siinä on ACC3.
Paneeli lähtee helpoimmin irti painamalla sitä takapuolelta. Jos alla on säilytyslokero, niin se on helppo irroittaa kampeamalla keskeltä ylhäältä ja alhaalta.
Myös kampeamalla ruuvimeisselillä paneelin reunasta sen saa irti, mutta tekee helposti jälkiä kehykseen.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: ACC
Kello on helpoin irroitettava osa tontussa yläreunasta kampeamalla ja sen jättämästä aukosta saa otteen acc-yksikköön ainakin jos on riittävän pitkät sormet. Tää pätee ainakin 93 ja 94 tontussa 

Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: ACC
Etenkin hätävilkun kytkimen saa poistettua kätevästi kellon aukosta kahdella etusormella painamalla, jälkiä jättämättä.Mimmi kirjoitti:Sitten kun olette tuhonneet kojelautanne, muistatte varmaankin irrottaa ensin hätävilkun kytkimen. Sen saa irti painamalla ensin vilkut päälle. Kytkimen molemilla puolilla on kolot, joista kytkin irtoaa. Kytkimen aukosta sormella painaen sitten kello/DCC/SCC pois...
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008