Huoltohinta
-
- "Hölösuu"
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Ja minä
Minä vien auton huoltoon siten että ostan varaosat jotka tarvitaan etukäteen Pro Carserviestä. Annan heidän tehdä vain ne työt jotka ovat itselleni tuntemattomia.
-Suodattimet voi ite vaihtaa, ostaa vaikkapa motonetistä. Siinäkin säästää monta kymppiä.
- Tulpat on helppo vaihtaa, tarkastaa vaan että menee oikeet koneeseen
Huoltokirjan takii minäkin käytän vain valtuutettuja, säästeliäästi.
-Suodattimet voi ite vaihtaa, ostaa vaikkapa motonetistä. Siinäkin säästää monta kymppiä.
- Tulpat on helppo vaihtaa, tarkastaa vaan että menee oikeet koneeseen
Huoltokirjan takii minäkin käytän vain valtuutettuja, säästeliäästi.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
hetkinen,
Jyväkylän Laakkosella sanoivat, etteivät lyö leimaansa huoltovihkoon jos vaihdettavat osat on mitä sattuu (=tarvikeosia) asiakkaan mukana.
Noh, onneksi parin korttelin päässä on ProCarService, jonka leimat on vähintäänkin yhtä hyviä huoltokirjassa.
Jyväkylän Laakkosella sanoivat, etteivät lyö leimaansa huoltovihkoon jos vaihdettavat osat on mitä sattuu (=tarvikeosia) asiakkaan mukana.
Noh, onneksi parin korttelin päässä on ProCarService, jonka leimat on vähintäänkin yhtä hyviä huoltokirjassa.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
niinhän se
mutta kun osat on Pro CarServicen kautta niin ne on alkuperäisiä ja leima tulee iloisesti. Tutuvaa säästöä joka tapauksessa-
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
SS-K #1636 STCF #2
-
- "Hölösuu"
NGK:n BCR8ES:t maksaa muistaakseni noin 5 euroa kappale. Ei paha hintaMusti kirjoitti:No joo. Leimastahan tuossa useimmiten maksetaan. Mutta ihmetytti nämä tulpat. Motonetin sivulla on mainittu NGK tyypiksi:
9-5 2,3Aero 00-- PRF6H-10 (B235R)
Mutta sillä ei ole hintaa, eikä varmaankaan ole edes myynnissä siellä.

NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
Ööh, no, kyllä mä ainakin vaihdan tonnarin öljyt taloyhtiön parkkiksella jos niikseen tulee (nimimerkillä tehty kahteen kertaan). Pitää vaan olla tarkkana ettei liruttele öljyjä asfaltille (peitän auton alustan sanomalehdillä) ja anna siten "kyttääjille" mahdollisuutta iskeäMusti kirjoitti:Eihän siinä nyt niin suurta vaivaa olisi (paitsi öljy+suodatin, vaihdapa ne kaupungissa kotipihalla...).Musti

Toisaalta, on kyllä ruvennut mietityttämään tuo öljyjen itse vaihtamisen "hyöty". Motonetissä neljä litraa synteettistä (5W-40) maksaa n.17-27€ merkistä riippuen (paitsi jos ostaa 20 litran saavin, niin saa litrahinnan halvemmaksi

Re: NGK tulpat
Mulle kävi lähes samat 50tkm huollossa noin vuosi takaperin. En tiedustellut hintaa etukäteen ja voit arvata kuinka otti pannuun kun huomasin ton "tulppakustannuksen" siinä laskussa. Ensin luulin että mua tuoreena saabistina yritetään vedättää oikein kunnolla, mutta noi tulpat todella maksaa noin perkeleesti.Musti kirjoitti:Pikainen nettihaku tuotti tulokseksi seuraavan:
http://www.ngk.com.au/qa_4.htm
Josta selviää kyseessä olevan platinatulpan. Selittänee hieman hintaa.
Musti
Nyt autossa (SP:n lahja) NGK:n BCR8ES ja hyvin toimii.
Noi BCR tulpat ei tietääkseni kestä yhtä pitkään kun orkkis platinat. Minä kuitenkin vaihdan tulpat useammin kuin mitä kirja kertoo, joten ihan sama. BCR tulppien saatavuus taitaa vaan olla aikaa nihkee, lähinnä tilauskamaa. Sen verran vielä että BCR on cossun orkkistulppa.
500whp.net member
500whp.net member
Re: Huoltohinta
Niinhän sitä voisi kuvitellaLisäksi elän vielä siinä uskossa, että valtuutettu huolto tekee pyytämättä mahdolliset tehtaan korjaus/muutoskampanjatyöt määräaikaishuoltojen yhteydessä.

9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
-
- "Hölösuu"
No eihän tuo hinta vielä mitään. Tampereen käyttöauto se vasta osaakin rahastaa. Volvoon vikakoodien luku+tulppien vaihto maksoi 260e
No tulipahan kuntoon, mutta toivottavasti ei enää tulpat hajoile Tampereen kohdalla

No tulipahan kuntoon, mutta toivottavasti ei enää tulpat hajoile Tampereen kohdalla

Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
-
- "Hölösuu"
Tiedä onko noilla "minun hinta" hintatiedoilla muutenkaan suurempaa informatiivista arvoa noin yleisesti. Ei edes tiedetä onko siihen laskettu yrittäjän verovähennys hyöty mukaan. 

9000CS 2,3