Garretin tilalle mitsun turbo
Garretin tilalle mitsun turbo
Moro. Olen saamassa aeron mitsun turbon ja tarkoitus olisi korvata garretin kukkopilli. Onko vaihdettaessa otettava huomioon mitään ihmeellistä, eli meneekö heittämällä paikalleen vai joutuuko vaihtamaan jotain? Onko kukaan aiemmin tehnyt tätä tähän uudempaan sedaniin?
//EX\\ 9-3 1.8t SS vm.03 + BSR-Stage2 [Catback W/O resonator + Optiflow] //EX\\
Mazda 3 MPS N61
Mazda 3 MPS N61
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
Turbon pitäis mennä suoraan. Öljy-ja jäähdytysletkut uusiksi.
http://www.maptun.com/shopProduct.php?p ... 1&car=93ss
http://www.maptun.com/shopProduct.php?p ... 1&car=93ss
93SC TTiD
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
Kiitos vastauksesta, auts on kyllä kova hinta paketille =(
Saan samaan hintaan itse turbon (käytetty).
Saan samaan hintaan itse turbon (käytetty).
//EX\\ 9-3 1.8t SS vm.03 + BSR-Stage2 [Catback W/O resonator + Optiflow] //EX\\
Mazda 3 MPS N61
Mazda 3 MPS N61
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
Joo aika tyyris sarja. Osan letkuista voi varmasti teettää myös hydrauliikkaliikkeessä.HorGrath kirjoitti:Kiitos vastauksesta, auts on kyllä kova hinta paketille =(
Saan samaan hintaan itse turbon (käytetty).
93SC TTiD
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
Minulle tehtiin ahtimeen oikean kokoiset kierteet.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
Dodii eli sain turbon tuossa äskettäin niin niin... Mitäs ahdinta aero malli käyttikään, td04 joo mutta mikä niistä? Tää ahdin on td04l-11tk3 tarkalleen, riittääkö tää -11 malli 250hv? Tietääkö kukaan speksejä, yritin ettiä max. output:tia mallille mutta en löytänyt...
//EX\\ 9-3 1.8t SS vm.03 + BSR-Stage2 [Catback W/O resonator + Optiflow] //EX\\
Mazda 3 MPS N61
Mazda 3 MPS N61
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
11t on my2006> 1.8t/2.0t mallien turbo (B207E/L koneet). 2.0T Aerossa on TD04L-14T. Kyllä 250hv tuolle 11t:lle on kaukainen haave 14T:llä onnistunee aika liki. Ruotsin pajat tarjoaa 16T-versioita 250-300hv välille. Siinä menee sitten muutakin vaihtoon, kuin pelkkä fööni.HorGrath kirjoitti:Dodii eli sain turbon tuossa äskettäin niin niin... Mitäs ahdinta aero malli käyttikään, td04 joo mutta mikä niistä? Tää ahdin on td04l-11tk3 tarkalleen, riittääkö tää -11 malli 250hv? Tietääkö kukaan speksejä, yritin ettiä max. output:tia mallille mutta en löytänyt...
93SC TTiD
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
TD04L-11TK3 #5 taitaa olla -06 ylöspäin 1.8t ja 2.0t:ssäHorGrath kirjoitti:Dodii eli sain turbon tuossa äskettäin niin niin... Mitäs ahdinta aero malli käyttikään, td04 joo mutta mikä niistä? Tää ahdin on td04l-11tk3 tarkalleen, riittääkö tää -11 malli 250hv? Tietääkö kukaan speksejä, yritin ettiä max. output:tia mallille mutta en löytänyt...
TD04L-14T #6 sitten 2.0 litrasessa Aerossa.
Lienekkö mennyt sinnepäinkään.
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
Ahaa just joo, no tota tuleeko tuosta mitään lisätehoja tai yläpääntehoja lisää verrattuna karrettii?
//EX\\ 9-3 1.8t SS vm.03 + BSR-Stage2 [Catback W/O resonator + Optiflow] //EX\\
Mazda 3 MPS N61
Mazda 3 MPS N61
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
Kai siinä pitäisi softakin päivittää rautaan sopivaksi ennen kuin todellista hyötyä tulisi. Onhan bsr:llä eri softatkin noihin uudempiin mitsun turbolla oleviin 1,8t ja 2,0t malleihin
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
...
Viimeksi muokannut t.t.j, Pe Loka 01, 2010 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
Näkyy pitävän lukea koko ketju, eikä työn ohessa kirjoitella.....apu,apupoika kirjoitti:TD04L-11TK3 #5 taitaa olla -06 ylöspäin 1.8t ja 2.0t:ssäHorGrath kirjoitti:Dodii eli sain turbon tuossa äskettäin niin niin... Mitäs ahdinta aero malli käyttikään, td04 joo mutta mikä niistä? Tää ahdin on td04l-11tk3 tarkalleen, riittääkö tää -11 malli 250hv? Tietääkö kukaan speksejä, yritin ettiä max. output:tia mallille mutta en löytänyt...
TD04L-14T #6 sitten 2.0 litrasessa Aerossa.
Lienekkö mennyt sinnepäinkään.
Sportti kirjoitti:11t on my2006> 1.8t/2.0t mallien turbo (B207E/L koneet). 2.0T Aerossa on TD04L-14T. Kyllä 250hv tuolle 11t:lle on kaukainen haave 14T:llä onnistunee aika liki. Ruotsin pajat tarjoaa 16T-versioita 250-300hv välille. Siinä menee sitten muutakin vaihtoon, kuin pelkkä fööni.HorGrath kirjoitti:Dodii eli sain turbon tuossa äskettäin niin niin... Mitäs ahdinta aero malli käyttikään, td04 joo mutta mikä niistä? Tää ahdin on td04l-11tk3 tarkalleen, riittääkö tää -11 malli 250hv? Tietääkö kukaan speksejä, yritin ettiä max. output:tia mallille mutta en löytänyt...
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
HorGrath kirjoitti:Ahaa just joo, no tota tuleeko tuosta mitään lisätehoja tai yläpääntehoja lisää verrattuna karrettii?
Kyllä sillä 200hv vetopyörä tehon saa
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
Noh turbo oli niin halpa että onpahan ainakin valmius isommille td04:lle
//EX\\ 9-3 1.8t SS vm.03 + BSR-Stage2 [Catback W/O resonator + Optiflow] //EX\\
Mazda 3 MPS N61
Mazda 3 MPS N61
-
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Re: Garretin tilalle mitsun turbo
No, jokos tähän on se turbo vaihdettu
Olen kaverilleni apumiehenä vastaavassa projektissa jossa garrettista hankkiudutaan eroon ja mitsu TD04L-14T tulee tilalle.
Noita öljy-/vesiputkia kauppaa sekä Maptun että BSR mut hinta hirvittää laskun maksajaa kun ahtimen osti mokomalla summalla. Sit tuli vielä lisäkulua isompien suuttimienkin hankkimisesta niin näistä putkista etsitään säästökohdetta.
Öljynpaluu saattais sopia suoraan vaik eri osa onkin, mut noi banjoilla varustetut menee uusiksi. Jos toi öljynpaluu kävisi niin sit alkaa jo loput kolme olla selkeästi halvempia marmoritiskillä kuin viriputkien koko setti.
Myös sitä kyselen, että onko joku jo teettänyt noi letkut jossain hydrauliikkaliikkeessä ja olis jo mitoittanut niitä?
Olen kaverilleni apumiehenä vastaavassa projektissa jossa garrettista hankkiudutaan eroon ja mitsu TD04L-14T tulee tilalle.
Noita öljy-/vesiputkia kauppaa sekä Maptun että BSR mut hinta hirvittää laskun maksajaa kun ahtimen osti mokomalla summalla. Sit tuli vielä lisäkulua isompien suuttimienkin hankkimisesta niin näistä putkista etsitään säästökohdetta.
Öljynpaluu saattais sopia suoraan vaik eri osa onkin, mut noi banjoilla varustetut menee uusiksi. Jos toi öljynpaluu kävisi niin sit alkaa jo loput kolme olla selkeästi halvempia marmoritiskillä kuin viriputkien koko setti.
Myös sitä kyselen, että onko joku jo teettänyt noi letkut jossain hydrauliikkaliikkeessä ja olis jo mitoittanut niitä?
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812