A.L. kirjoitti:Nyt kylmeni isän 9-5. Tuttu vikakoodi 8 ja hemmetin moinen rutina ratin lähettyviltä.(ei kuskista). No kai sitä pitää ruveta purkamaan ja tutkimaan.
kolmisen tuntia meni kun pistin kylmästöinnin pelaamaan.
Vasemman puolen lämmönsäätö moottori oli putsausta vailla rattaistaan Oikealtapuolen oli irronnut tanko ja samoin oli puhalluksen suuntauksen tanko irti. Nyt tulee ilmaa takapenkillekkin. Kun puhallus on jaloille niin tulee takalaseille ja niin ilmeisesti pitääkin? Ja kun säätö on naamalle niin tulee niistä keskipaneelin suulakkeista.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
A.L. kirjoitti:kolmisen tuntia meni kun pistin kylmästöinnin pelaamaan.
Vasemman puolen lämmönsäätö moottori oli putsausta vailla rattaistaan Oikealtapuolen oli irronnut tanko ja samoin oli puhalluksen suuntauksen tanko irti. Nyt tulee ilmaa takapenkillekkin. Kun puhallus on jaloille niin tulee takalaseille ja niin ilmeisesti pitääkin? Ja kun säätö on naamalle niin tulee niistä keskipaneelin suulakkeista.
Oliko tuo puhalluksen suuntauksen tanko pelkääjän puolelta irti? Itse ei toimi suuntaus niin olen tilapäisesti säätänyt suuntausta kuskin puolen jalkotilasta.
Pitikö paljon purkaa, että sai tuon suuntauksen tangon esille?
A.L. kirjoitti:kolmisen tuntia meni kun pistin kylmästöinnin pelaamaan.
Oliko tuo puhalluksen suuntauksen tanko pelkääjän puolelta irti? Itse ei toimi suuntaus niin olen tilapäisesti säätänyt suuntausta kuskin puolen jalkotilasta.
Pitikö paljon purkaa, että sai tuon suuntauksen tangon esille?
Oli joo. Puhalluksen säätö tangoksi ainakin luulen sitä. Ei tarvi kuin jalkatilasta sen muovin ja verhoilun ottaa irti. Hansikaslokeron irtiotto tarpeellisuutta en muista mutta sekin oli kyllä irti
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Rutinaa pitänyt välillä kojetaulussa käynnistyksen jälkeen. Tänään tuli taistelu kuskin puolelle kylmää vänkärille kuumaa ja puhallus tietysti täysillä Etsillä löytyi nämä ohjeet Vikakoodi 1_11 right blend door Loose Löytyykö tuo vika vänkärin puolelta ja mikä on irti suomeksi oikeasekotusoviirti
9-5 kombi -02 2,3 man E85 TD04-15T-06 muutti varaosiksi Etelä- Pohjanmaalle.
9-5 kombi -09 Griffin Vector 2,3 man BP
VectorKombi9-5-02 kirjoitti:Rutinaa pitänyt välillä kojetaulussa käynnistyksen jälkeen. Tänään tuli taistelu kuskin puolelle kylmää vänkärille kuumaa ja puhallus tietysti täysillä Etsillä löytyi nämä ohjeet Vikakoodi 1_11 right blend door Loose Löytyykö tuo vika vänkärin puolelta ja mikä on irti suomeksi oikeasekotusoviirti
Löytyykö tuo right blend door vika vänkärin jalkatilasta vaikka rutina kuului nopeusmittarin takaa
Irronnut vipu loytyi, mutta ei pysynyt holkissaan kun on osittain halki
Vivulle oli kiinnityspaikka aluksi hukassa ennenkuin tajusin kääntää Lo:lta Hi:lle:. Pcs:ltä löytyi toivottavasti oikea "holkki" varaosaksi. Jos 3;80€ saa ilmastoinnin/lämmityksen säädon taas toimimaan niin hyvä niin. Kuva
Viimeksi muokannut VectorKombi9-5-02, Pe Heinä 16, 2010 12:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vipu on paikallaan ja pysyy Ei vaikuttanut mitään muuttuu lämpimäksi vänkärin puolelle edelleen. Ei näytä kun tuon 1 11 vikakoodin. Pitääko käyttää Techissä vikakoodin poistamiseksi. Onko kumminkin jotain muuta häikkää vaikkei muita vikakoodeja pukkaa.
Olen selaillut näitä ilmastointiongelmia läpi, mutta en ole vielä löytänyt vastaavaa vikaa: ilmastointi toimii muuten normaalisti, mutta jossakin vaiheessa taakse tulee vain lämmintä ilmaa. Edessä toimii normaalisti. Rutinaa ei kuulu mistään, vikakoodia ei tule, kun painaa off ja AUTO auton käydessä pohjaan. Tämä vika tulee esille vain kun tarpeeksi kauan on ajanut autolla eikä aina silloinkaan... Eli aika outoa.
9-5T kirjoitti:Yleensä taka kuumaan löytyy syy takakanavan säädöstä(myös korjauskampanja osassa) ja jos etuläpät suljetaan eikä toista kampanja korjausta ole tehty jos vm sattuu täsmäämään.
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa, mitä pitäisi tehdä?