Tupliksen etuspoileri

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Lahti411
"Hölösuu"

Tupliksen etuspoileri

Viesti Kirjoittaja Lahti411 »

Mulla on ollut aikeissa hankkia tuplikseen joku vanhmpaan malliin sopiva etuspoileri. Yhden EMS-spoikan olen löytänyt, mutta se vaatii hieman työtä, eikä siinä ole kiinnikkeitä mukana. Mitähän tuollaisesta kannattaisi maksaa? Olen noita myynti-ilmoja katsellut, mutta en niistä yhtään kyseistä spoileria löytänyt, joten minulla ei ole aavistustakaan, minkä hintaisia nämä voisivat olla.

Jos jollain sattuu olemaan ylimääräinen EMS- tai alkuperäistarvikespoileri myytävänä, niin tarjotakaa vaikka YV:llä. Spoileri saa olla vähän nuhjaantuneessa kunnossa -siistin mielummin väsähtäneen, edullisen spoikan, kuin ostan kalliin, uutta vastaavan :roll:

Entä olisiko jollain kuvia noisat spoilereiden kiinnikkeistä? Löysin haulla aiheesta joitain viestiketjuja, mutta niiden kuvalinkit eivät enää toimineet.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Lahti411
"Hölösuu"

Re: Tupliksen etuspoileri

Löysin vihdoin itselleni etuspoilerin. Tasan yksi vastaus tuli tuohon ostoilmoitukseeni... Tämäkin spoikka vaatii kyllä aika paljon työtä, ennen kuin sen voi autoon laittaa, mutta eipä ollut hintakaan paha.

Muille spoilereiden etsijöille linkkivinkki:
http://rpglasfiber.com/
Laittakaa sivun hakukenttään Saab, niin tulokseksi tulee aika litania erilaista Saab-härpäkettä. Löytyy korin osia, spoilereita, levikkeitä yms. Eivätkä ole pahan hintaisiakaan. Esim. tuo etsimäni spoileri maksaa 1200 kruunua, eli eikös se ole n. 120 euroa? Tuplikseen on tuolla tarjolla kolmea erilaista etuspoileria ja ainakin Kuuppaan, OG 900:aan, Tonnariin ja NG 900/OG9-3:een löytyy osaa.
Onkos kukaan tuolta jo tilaillut tavaraa?
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

miul on tupliksessa nopan orggis etuspoileri paikallaan. kuva löytyy jostakin täältä foorumilta...

ja mitä tuon sivun levikkeisiin tulee ni 800kr /kpl eli n.80e kappale huh ...rumuudesta saa maksaa :mrgreen:
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Lahti411
"Hölösuu"

Se nopan spoileri sopiikin ihan kivasti vähän uudempiin tupliksiin, missä on ne isommat puskurit. Mut ainakaan tuohon mun -76 Combiin sellanen ei oikein sovi, kun tarkotus on tuunata autoa 70-luvun varusteilla. Jos en tosta omasta spoikasta saa kalua, niin pitää varmaan tuolta Ruottista tilata uus spoileri.

Onkos näistä spoilereista kenelläkään lisätietoa:
http://www.aromaa.fi/Kuvat/Spoileriesite.pdf
Tossa olis siistin näköistä turbo-spoikkaa tarjolla. Löysin vaan sattumalta jonkun vanhan keskustelun, jossa oli em. linkki.

Helkuta, kun nyt sitten alkaa löytyä tätä tietoa näistä spoilereista. En löytäny aikaisemmin mitään vihiä, mistä näitä vois kysellä.
tetammi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Mulla oli kanssa tuollainen lasikuitukopio turbon spoikasta, todennäköisesti muotti oli sama mutta tekijä eri.
Esitteen mailiosoitekko ei toimi?
Tuolta löytyy joku puhelinnumeroki
http://www.aromaa.fi/index.htm
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Lahti411
"Hölösuu"

En ole vielä tuonne sähköpostiin mitään kyselyitä lähetellyt, kun sain yhden jo spoilerin hankittua. Ostamani spoikka on kyllä aika huonossa kunnossa, joten jos en saa siitä enää kalua, pitänee alkaa miettiä muita vaihtoehtoja. Tuo turbo-spoikka ei kylläkään ole mulla ihan ekana toivelistalla, koska on mielestäni vähän turhan raisu mun luxuscruiseriin :)
Ajattelin ensin kysellä täältä, onko noista jollakulla kokemuksia.
Vastaa Viestiin