Selailin eilen jotakin lehteä, jossa oli myynti-ilmoituksia autoista ja kaksipyöräisistä kuvien kera (lähinnä ruotsista). Silmille pomppasi vanhanliiton 900 farkku- ! Oli harvinaisen tyylikäs ilmestys! Näytti olevan sedan-malli pohjalla, mutta kattolinja jatkui pitkälle niin kuin wagonissa nyt on tapana.
Ei kai tuollaista nyt ole kaupasta saanut, vai? Onko kellään muulla kokemuksia tuollaisesta?
Auto on vm. -81. Poistettu Ruotsin rekisteristä 30/7-10. Tällaisia rakennelmia löytyy samoin avomalliksi rakennettuja. Usein rekisterikatsastettu ja rekisteröity kuin ombyggt fordon tai amatörbyggt fordon, pienet muutokset menee läpi ilman rekisterimuutosta.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
viggen kirjoitti:Auto on vm. -81. Poistettu Ruotsin rekisteristä 30/7-10. Tällaisia rakennelmia löytyy samoin avomalliksi rakennettuja. Usein rekisterikatsastettu ja rekisteröity kuin ombyggt fordon tai amatörbyggt fordon, pienet muutokset menee läpi ilman rekisterimuutosta.
mitenkäs se oli, saako näitä ombyggt jne. rekisteriin suomessa, kun on ruotsissa jo rekisteriin saanut? EU-vaikutus?
viggen kirjoitti:Auto on vm. -81. Poistettu Ruotsin rekisteristä 30/7-10. Tällaisia rakennelmia löytyy samoin avomalliksi rakennettuja. Usein rekisterikatsastettu ja rekisteröity kuin ombyggt fordon tai amatörbyggt fordon, pienet muutokset menee läpi ilman rekisterimuutosta.
mitenkäs se oli, saako näitä ombyggt jne. rekisteriin suomessa, kun on ruotsissa jo rekisteriin saanut? EU-vaikutus?
Pitäs saada jos on ennen rekisteröity EU maassa, mutta sen ¨tietää¨ vain Suomen suuret herrat päättäjät eli kysymys heille kirjallisesti.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.